Partnerzy portalu
Aplikacja Too Good To Go chce pomóc sprzedać niesprzedane posiłki fot. Facebook/Too Good To Go

Aplikacja Too Good To Go chce pomóc sprzedać niesprzedane posiłki

Polska jako 11 kraj dołączyła do aplikacji Too Good To Go umożliwiającej zakup od restauracji, hotelu czy sklepu niesprzedane porcje jedzenia. Usługa jest dostępna na razie tylko w Warszawie. W planach są już kolejne miasta.

Autor: horecatrends.pl Data: 10 lipca 2019 07:41

Too Good To Go to pochodząca z Danii aplikacja pozwalająca kupić od sklepów czy restauracji niesprzedane w danym dniu porcje jedzenia czy produkty spożywcze, które inaczej wylądowałyby w koszu. Cena takiego posiłku to zazwyczaj 1/3 standardowej ceny. Sęk w tym, że nigdy nie wiadomo, co konkretnie się za daną cenę otrzyma. Danie kupuje się wiec niejako "w ciemno".

Aplikacja działa już w 11 krajach i ma ponad 25 tys. partnerów: od małych sklepów, po sieci handlowe, od restauracji po hotele. W Polsce Too Good To Go działa na razie tylko w Warszawie i ma ok. 50 partnerów. Wśród partnerów znaleźli się m.in. restauracja Bilbenda, Regina, Komu Komu czy 77 sushi. Wkrótce dołączyć mają Accor Hotels i Etno Cafe.  

Jak to działa? Aplikacja podpowiada pod koniec dnia, kto z danej okolicy ma do sprzedania taką paczkę. Można ją wówczas zamówić i samemu odebrać. Podobno, w skali europejskiej 8 lub nawet 9 paczek na 10 znajduje swojego właściciela. Restauratorzy mogą dzięki temu liczyć na "uratowanie" dań przed wyrzuceniem oraz na częściowy zwrot zainwestowanych w produkcję pieniędzy. Aplikacja pobiera prowizję od sprzedaży. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.