Partnerzy portalu
Arkadiusz Krupicz na EEC 2019: Konsumenci oczekują spójnych konceptów

Arkadiusz Krupicz na EEC 2019: Konsumenci oczekują spójnych konceptów

Nowy konsument chce już nie tylko zjeść. Zwraca również uwagę na jakość obsługi klienta, spójność konceptu oraz zgodność w własnymi przekonaniami – mówił Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel, dyrektor zarządzający Pyszne.pl, podczas debaty „The Future of The Market - nowy konsument”, która odbyła się w ramach EEC 2019.

Autor: horecatrends.pl Data: 14 maja 2019 14:39

Podczas debaty „The Future of The Market - nowy konsument” Arkadiusz Krupicz, mówił o tym, że w ostatnich latach trendy znacznie zmieniły polski rynek gastronomiczny.

– Kiedy zaczynaliśmy, większość restauracji oferowała podobne, niespersonalizowane kuchnie. Dopiero po jakimś czasie zaczęły się pojawiać nowe dania: sushi, kuchnie wegańskie czy poke bowls. Oferta staje się coraz bogatsza, a nowy konsument chętnie próbuje nowych dań i jest otwarty na nowe smaki. Firmy, które adresują nowe trendy i dopasowują ofertę, osiągają na naszej platformie ponadprzeciętne wyniki – stwierdził.

Współzałożyciel Pyszne.pl podkreślił coraz większą świadomość konsumentów.Zwraca również uwagę na jakość obsługi klienta, spójność konceptu oraz zgodność w własnymi przekonaniami.

– Mamy rosnącą grupę, która zwraca uwagę aby większość spożywanych dań była zdrowa. Jest też w stanie zapłacić za to więcej – mówił Arkadiusz Krupicz.

– Kiedyś oczekiwaliśmy, żeby jedzenie było dobre. Teraz konsumenci oczekują także dobrej obsługi, miłej atmosfery oraz spójnego konceptu. Zwracają uwagę m.in. na stosowane opakowania. Wszystko musi się zgadzać. To może zaważyć na sukcesie lub porażce firmy – stwierdził prelegent EEC 2019.

Nowi konsumenci mają wybór, którego wcześniejsze pokolenia nie miały. Długo szukają,  ale kiedy już znajdą, są lojalni. Chętnie wchodzą też w interakcje w mediach społecznościowych, dzieląc się opiniami wśród znajomych i w internecie.

Współzałożyciel Pyszne.pl zwrócił też uwagę na rosnące znaczenie nowych technologii.  Młode pokolenie urodziło się ze smartfonem w ręku. 

 – W 2018 r. ok 30 proc. zamówień była składana przez  mobile. Rok później już ponad 40 proc. Grupa młodszych konsumentów jest coraz większa i wpływa na nasze wyniki – stwierdził Arkadiusz Krupicz.

Arkadiusz Krupicz był prelegentem debaty "The Future of The Market - nowy konsument", która odbyła się 14 maja 2019 r. w ramach Europejskiego Kongresu Gospodarczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.