Partnerzy portalu
Bolt Food i Dotykačka rozszerzają możliwości obsługi zamówień z dostawą dla gastronomii W 2021 r. z usługi dostarczania jedzenia do domu lub biura z oferty ulubionych barów i restauracji wybierało już dwóch na pięciu polskich konsumentów. Fot. Materiały prasowe

Bolt Food i Dotykačka rozszerzają możliwości obsługi zamówień z dostawą dla gastronomii

Autor: Oprac. KG Data: 17 marca 2022 11:45

Twórcy systemu POS online Dotykačka integrują się z serwisami do zamawiania jedzenia z dostawą. Tak się właśnie stało w przypadku usługi Bolt Food.

Jak czytamy w komunikacie prasowym, dzięki integracji, nie ma potrzeby używania oddzielnego tabletu do obsługi zamówień - usprawnia to pracę w lokalu oraz eliminuje potencjalne błędy.

Użytkownik, bezpośrednio z poziomu Dotykački, może modyfikować swoją ofertę dostępną w aplikacji Bolt Food, a wszystkie zamówienia przychodzące są automatycznie przetwarzane w systemie. Integracja zautomatyzowała między innymi przesyłanie wszystkich pozycji zamówienia, komunikację z kuchnią, przywoływanie kurierów czy wystawianie paragonów.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- W Bolt Food stawiamy biznes naszych partnerów na pierwszym miejscu. Z myślą o nich szukamy rozwiązań, które ułatwią prowadzenie restauracji lub pozwolą obniżyć koszty. Integracja z systemem Dotykačka wpisuje się w te założenia - pomoże restauracjom zarządzać dużym wolumenem zamówień, wesprze je w zakresie zarządzania menu i udostępni niezbędne analizy - mówi Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.

Integracja z usługą Bolt Food jest dostępna dla wszystkich obecnych i przyszłych użytkowników systemu POS online Dotykačka z pakietem licencyjnym Dotykačka Nieograniczona. Do uruchomienia integracji konieczne jest wcześniejsze zawarcie umowy z operatorem usługi Bolt Food.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz