Obecna w Warszawie sieć q-commerce Bolt Market podsumowuje pierwszy rok działalności na polskim rynku. W tym czasie sieć dark storów poszerzyła swoje portfolio przede wszystkim o kategorie artykułów świeżych, które stanowią obecnie ponad połowę sprzedaży.
Obecna w Warszawie sieć q-commerce Bolt Market świętuje właśnie pierwszy rok działalności na polskim rynku. W tym czasie poszerzyła swoje portfolio, rozbudowując przede wszystkim kategorie artykułów świeżych, które stanowią obecnie ponad połowę sprzedaży. Dzięki wychodzeniu naprzeciw codziennym potrzebom klienta średni koszyk zwiększył swoją wartość aż o 125% - czytamy w komunikacie prasowym.
- Postawiliśmy na nieustanne inspirowanie naszych klientów nowymi trendami i produktami. Przeprowadziliśmy dogłębną analizę potrzeb konsumenckich, stawiając sobie za cel by niezbędne na co dzień artykuły, konsument mógł znaleźć w jednym miejscu. W oparciu o te dane, dodawaliśmy do oferty ponad 100 produktów tygodniowo - mówi Agnieszka Cymbała, Country Manager Bolt Market w Polsce.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Klienci robiący zakupy w Bolt Market mogą obecnie wybierać z asortymentu prawie 4 tys. produktów, z czego aż 100 artykułów jest z kategorii owoce i warzywa, włączając w to egzotyczne owoce lub obrane i gotowe do spożycia warzywa.
Bolt Market rozbudował też m.in kategorię z artykułami dla dzieci o gry i zabawki kreatywne, kategorię z produktami dla zwierząt. W aplikacji kupić można także mniej oczywiste produkty jak np. płaszcz przeciwdeszczowy, trytytki, baterie czy żarówki.
Sklepy Bolt Market dostępne są aktualnie dla użytkowników w Warszawie. Zakupy można zamawia się w aplikacji Bolt Food.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.