Bolt rozpoczął rekrutację do zespołu Bolt Market w Polsce - nowa usługa w portfolio platformy zostanie uruchomiona w ciągu kilku miesięcy. Do operacji dark stores poszukiwanych jest chwilowo 5 osób.
Wśród poszukiwanych osób jest Country Manager, Operations Manager, Operations Specialist.
Nowy zespół będzie odpowiadał za lokalny rozwój obszaru dostaw zakupów Bolt, wyznaczał cele i szukał najlepszych rozwiązań dla użytkowników aplikacji, zarówno kurierek i kurierów, jak i klientek i klientów we współpracy z centralą w Tallinie. Do głównych obszarów codziennej pracy zespołu będzie należało - poczynając od stworzenia ogólnej strategii, poprzez zakupy, zarządzanie łańcuchem dostaw oraz operacjami magazynowymi, kończąc na budowaniu kompetencji zespołu.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Nowa usługa Bolt Market będzie dawać możliwość zrobienia zakupów spożywczych online z dostawą w ciągu 15 minut. Będzie się opierała na własnych zasobach platformy - tzw. dark stores.
- W Bolt obserwujemy bardzo uważnie przyzwyczajenia naszych użytkowniczek i użytkowników, by dostosowywać usługi do ich potrzeb - powiedział Michał Dubisz, Country Manager Bolt Food w Polsce.
Bolt rozpoczął testowanie Bolt Market na rodzimym rynku - w Estonii i w najbliższych miesiącach uruchomi dark stores także w Polsce i rozszerzy działalność w tym obszarze w Litwie, Łotwie, Rumunii, Czechach, Słowacji, Chorwacji, Portugalii i Szwecji.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.