Fani Katy Perry mają szansę na zdobycie jednego ze strojów, które gwiazda zaprezentowała w najnowszej reklamie Pyszne.pl. Dochód z akcji zostanie przekazany na cele charytatywne, na rzecz World Central Kitchen.
W akcji do wygrania są m.in. gorset z liśćmi sałaty czy też “serowa” sukienka.
Losowanie już się rozpoczęło i potrwa do 1 sierpnia br. Wszystkie sześć strojów i dwie pary butów, które można zdobyć, zaprojektowano w charakterystycznym dla Katy Perry różnokolorowym stylu:
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Większość z tych szalonych kreacji zaprojektowała Heather Picchiottino, jedna z ulubionych kostiumografek Katy Perry. Trafią one do zwycięzców wraz z certyfikatem, własnoręcznie podpisanym przez Katy, potwierdzającym, że rzeczywiście nosiła je na sesji - czytamy w komunikacie prasowym.
Pyszne.pl przekaże wszystkie zebrane środki na rzecz organizacji World Central Kitchen, która walczy z głodem na całym świecie. WCK dostarczyło już ponad 70 milionów posiłków osobom dotkniętym kryzysami humanitarnymi i klęskami żywiołowymi. Celem World Central Kitchen jest też szkolenie kucharzy, aby zapewnić ciągłość dostaw żywności w rejonach, w których jest potrzebna pomoc.
- Współpraca z Katy Perry przy naszej nowej reklamie telewizyjnej „Czy ktoś powiedział Pyszne.pl” była fantastycznym doświadczeniem. Jesteśmy już gotowi na kolejny etap naszej kampanii: nie możemy doczekać się, aż szalone stroje Katy Perry trafią do kilku szczęśliwców. Ważną częścią akcji jest przekazanie wszystkich zebranych funduszy na rzecz World Central Kitchen - organizacji charytatywnej, której misja i wspaniała praca są niezwykle bliskie naszym wartościom - komentuje Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.
Uczestnicy akcji charytatywnej mogą wpłacić nieograniczoną liczbę darowizn - to z kolei oznacza, że uzyskują nieograniczoną liczbę szans na zdobycie wybranego przez siebie stroju.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.