Co się dzieje z Blow Burgers? Jak zakończyła się współpraca Rebel Tang z Blowkiem? Czy wirtualne restauracje nadal będą stawiać na współpracę z influencerami? Spytaliśmy o to Marka Cynowskiego, CEO Rebel Tang.
Jak zakończyła się współpraca Rebel Tang z Blowkiem?
Marek Cynowski, CEO Rebel Tang: Projekt Blow Burgers został uruchomiony w styczniu 2022. Przez ponad 10 miesięcy zrealizowaliśmy kilkadziesiąt tysięcy zamówień we współpracy z kilkudziesięcioma partnerami na terenie całego kraju. Wyniki, które osiągnęliśmy, były imponujące i utwierdziły nas, że tego typu kolaboracje jak najbardziej mogą istnieć na rynku. Z naszej strony to też nie jest ostatnie słowo w sprawie takich współprac. Na podstawie obecnego doświadczenia szykujemy już kolejną niespodziankę w pierwszym kwartale 2023 roku.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zakończenie współpracy z Blow Burgers było świadomą decyzją podjętą z obu stron. Pomimo dobrego przyjęcia burgerów Blowka i zainteresowania ze strony partnerów restauracyjnych, postanowiliśmy skupić się mocniej na innych projektach, które nie wymagają tak dużej atencji i są prostsze w obsłudze i codziennej komunikacji. Tak jak wspominał w swoim video Karol, projekt Blow Burgers nie jest definitywnie zamknięty - jest zawieszony i z dużym prawdopodobieństwem wróci jeszcze jako pop up.
Zachowaliście w swoim portfolio markę burgerów, ale już z inną nazwą - Just Burgers. Czy to oznacza, że dotychczasowi partnerzy Blow Burgers przeszli na Just Burgers?
Nie mamy żadnego partnera, który zgłaszałby swój sprzeciw lub miał obiekcje co do zmiany marki. Z punktu widzenia restauratora nie ma większej różnicy, czy realizują markę x czy y. Rebel Tang jest dodatkowym przychodem dla restauracji, który musimy utrzymywać na odpowiednim poziomie, to jest najważniejsze dla naszych partnerów.
Nasz cel na rok 2023 to droga do rentowności i stabilny wzrost. Wiemy, z jakimi problemami borykają się nasi partnerzy, naszym zadaniem jest pomagać w ich rozwiązaniu. Co roku mamy listę projektów, które chcemy zrealizować i niestety część z nich musi zostać odłożona w czasie, ponieważ skupiamy się tylko na tych, które obecnie wniosą wartość dla organizacji i naszych partnerów.
Na 100% w nowym roku uruchomimy dwie nowe marki, na które już teraz czekają nasi obecni i nowi partnerzy. Realizujemy też nowy projekt artystyczno/influencerski, który powinien ujrzeć światło jeszcze w pierwszym kwartale tego roku. Cały czas pracujemy nad dalszym rozwojem naszego IT, bez którego nie moglibyśmy sprawnie i stabilnie skalować biznesu o kolejnych partnerów.
Mamy coraz więcej zapytań od dużych sieciowych podmiotów dotyczących stworzenia wirtualnych konceptów i ich obsługi. Jeden z takich projektów już prowadzimy i pierwsze efekty również będą widoczne już w tym roku.
Planów na ten rok mamy bardzo wiele, jednak - tak jak wspominałem na początku- nadrzędny cel to droga do rentowności i większość projektów jest podporządkowana pod jego realizację.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.