Partnerzy portalu
Deliveroo rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem "Food Freedom" fot. shutterstock

Deliveroo rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem "Food Freedom"

Autor: horecatrends.pl Data: 05 lutego 2019 08:53

Deliveroo, aplikacja do zamawiania posiłków online, rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem "Food Freedom". Za jej kreację odpowiada Wieden+Kennedy, za produkcję Papaya Films - informują Wirtualnemedia.

Głównym elementem kampanii "Food Freedom" jest 30-sekundowy spot, opowiadający o ty, czym jest wolność w sferze jedzenia.

Spoty emitowane są w telewizji i internecie, na rynkach, na których działa Deliveroo (m.in. Wielka Brytania, Niemcy, Hongkong, Singapur, Tajwan, Australia). Casting realizowany był w Wielkiej Brytanii i w Polsce. Ekipa realizacyjna liczyła ponad 150 osób. Zdjęcia zrealizowane zostały w Polsce. Kampanię wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Więcej na wirtualnemedia.pl

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz