Diety pudełkowe: Lenistwo bogaczy czy znak naszych czasów?



horecatrends.pl - 21 maja 2019 11:44


Jeszcze kilka lat temu powszechnie panowała opinia, że tylko „warszawka” korzysta z pudełek. Teraz firmy cateringowe powstają w coraz mniejszych i coraz odleglejszych od stolicy miejscowościach – mówi  Łukasz Sot, współwłaściciel marki Cateromarket.pl.

– Gdy kilka lat temu stawiałem pierwsze kroki w branży diet pudełkowych na poważnie zastanawiałem się, czy dieta pudełkowa jest faktyczną potrzebą, czy szczytem lenistwa bogaczy i celebrytów. Dzisiaj już wiem, że to faktyczna potrzeba i znak naszych czasów – mówi Łukasz Sot, współwłaściciel marki Cateromarket.pl.

Obecnie firmy cateringowe powstają w coraz mniejszych i coraz odleglejszych od stolicy miejscowościach.

– W naszej internetowej wyszukiwarce jest już ponad 320 firm, które dowożą posiłki do 470 miast i miasteczek – wymienia Łukasz Sot.

Jak tłumaczy, gros konsumentów ceni sobie w cateringu dietetycznym głównie wygodę. Inni z kolei mówią, że kupując catering dietetyczny, kupują dodatkowy czas dla siebie i dla swoich bliskich.

– Najpopularniejszą dietą w naszym serwisie jest tzw. dieta standard, którą zamawiają „zwykli” ludzie bez problemów zdrowotnych. Ludzie, którzy są świadomi jak ważne jest różnorodne odżywanie, ale którzy jednocześnie są przemęczeni i przemieleni przez pracę. Wracają do domu tak wypruci i pozbawieni energii, że nie mają po prostu siły na planowanie posiłków, zakupy czy wreszcie samo gotowanie. A, że taka dieta typu „standard” jest coraz tańsza, to jest też coraz przystępniejsza dla tych właśnie „zwykłych” ludzi – tłumaczy Łukasz Sot.