Partnerzy portalu
FoodBandits szykuje nowe wirtualne marki
FoodBandits szykuje nowe wirtualne marki; fot. mat. pras

FoodBandits szykuje nowe wirtualne marki

Autor: Anna Wrona Data: 09 grudnia 2022 08:55 | Aktualizacja: 09 grudnia 2022 09:27

FoodBandits stworzył koncepty gastronomiczne działające wyłącznie na wynos. Polski start-up wykorzystuje istniejące infrastruktury do stworzenia ghost kitchen i dostarcza dodatkowe źródło dochodów ze sprzedaży jedzenia pod markami wirtualnych restauracji ze swojego portfolio. W planach są już kolejne koncepty.

Wirtualne marki FoodBandits: Jak to działa?

FoodBandits powstał w ubiegłym roku. Start-up tworzy marki wirtualnych restauracji, dostępnych tylko w dostawie: włoską - Bastardo Pasta, azjatycką - Wok’n’Roll i meksykańską - Los Hombres. W planach na kolejny rok są już kolejne wirtualne marki: Little Tony, Nice Rice i NoTo Bajgle.

Obecnie dania FoodBandits dostępne są w 38 lokalizacjach w Polsce, a na początku 2023 roku firma planuje pojawić w kolejnych 62 miejscach w całym kraju. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Składniki do dań przygotowywane są w kuchni centralnej pod Warszawą, rozsyłane do sześciu centrów dystrybucyjnych i dostarczane do restauracji partnerskich. Kucharze uczestniczą w szkoleniach i otrzymują handbooki, które pokazują krok po kroku, jak przygotować posiłki. Sporządzenie zamówienia wymaga podgrzania i wymieszania elementów, np. makaronu z sosem.

FoodBandits: Kto za tym stoi?

Pomysłodawcami FoodBandits są Jędrzej Franek (obecnie COO) i Marek Krupski (CEO). Jędrzej Franek ma 10-letnie doświadczenia w handlu międzynarodowym. Przez wiele lat współpracował z sieciami supermarketów, takich jak Leroy Merlin, Bricoman, Bricomarche i Jula.

Drugi współzałożyciel, Marek Krupski, posiada 23-letnie doświadczenie w polskich i międzynarodowych firmach, takich jak MSD Polska, Philip Morris Polska, Małpka SA w obszarze zarządzania sprzedażą i doradztwa w zakresie optymalizacji kosztów. Marek Krupski jest również aktorem z topowych produkcji telewizyjnych i serialowych.

Nad start-upem FoodBandits aktualnie pracuje 12-osobowy zespół, w którego skład wchodzą m.in. CD Joanna Kluczka, CTO Bartłomiej Kubik, CMO Marta Paplaczyk oraz CSO Jakub Wrana. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz