Partnerzy portalu
Gastromall Group: Delivery stało się absolutnym must have Gastromall Group: Delivery stało się absolutnym must have

Gastromall Group: Delivery stało się absolutnym must have

Ludzie przyzwyczaili się do zamawiania jedzenia do domu. Mają zazwyczaj jedną lub dwie ulubione aplikacje, z których zamawiają regularnie - mówi serwisowi propertnews.pl Piotr Niemiec, prezes Gastromall Group.

Autor: propertynews.pl Data: 23 marca 2022 14:02

Propertynews: Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na rynek gastronomiczny w Polsce?

Piotr Niemiec: Pandemia, a wraz z nią kolejne lockdowny oraz limity nakładane na restauracje, bezpowrotnie zmieniły rynek gastronomiczny, ale też zachowania gości. Największa zmiana zaszła jeśli chodzi o dostawy jedzenia do domów. Przed pandemią opcja dostaw mogła być dodatkiem do biznesu, ale kiedy w marcu 2020 roku zostaliśmy zamknięci w domach z dnia na dzień, delivery stało się absolutnym must have. Wiele restauracji nie było na to przygotowanych, a popyt był i nadal jest ogromny. O ile nie ma problemu z zamawianiem jedzenia do domu w centrum miasta, to są miejsca, gdzie ludzie po prostu nie mają wielkiego wyboru.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Liczba osób korzystających z usług dostarczenia jedzenia z restauracji do domu wzrosła w 2020 roku o 25 proc. w porównaniu do 2019 roku. Jak, pana zdaniem, będzie się to zmieniać w kolejnych latach?

Nic nie wskazuje na to, że to się zmieni. Ludzie przyzwyczaili się do zamawiania jedzenia do domu. Mają zazwyczaj jedną lub dwie ulubione aplikacje, z których zamawiają regularnie. Obecnie ponad jedna trzecia społeczeństwa to generacja ludzi wychowanych z telefonami i komputerami od dziecka. Ta grupa nie jest lojalna wobec marek, a wygodna. Chcą szybko i sprawnie zamówić jedzenie do domu i jeśli coś idzie nie po ich myśli, porzucają koszyk zakupowy i przechodzą dalej.

Cały wywiad na propertynews.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.