Partnerzy portalu
Glovo częściowo wznowiło działalność w Ukrainie Glovo ogłosiło, że częściowo wznowiło działalność w 20 miastach w Ukrainie / fot. shutterstock

Glovo częściowo wznowiło działalność w Ukrainie

Glovo ogłosiło, że częściowo wznowiło działalność w 20 miastach w Ukrainie, aby świadczyć podstawowe usługi i nieść pomoc humanitarną potrzebującym. Wszystkie działania będą prowadzone bez jakichkolwiek prowizji i opłat za dostawę.

Autor: oprac. JS Data: 10 marca 2022 13:45

Glovo udostępniło swoją platformę w dwudziestu miastach zachodniej części Ukrainy, w tym także w wybranych dzielnicach Kijowa. Aplikacja działa w ograniczonym zakresie już od zeszłego tygodnia. Było to spowodowane zwiększonym zapotrzebowaniem na niezbędne usługi dla mieszkańców i organizacji pozarządowych, którzy nie mają dostępu do żywności, leków i podstawowych towarów w nagłych przypadkach.

Glovo wznowiło działalność w 20 miastach w Ukrainie

- W Ukrainie brakuje podstawowych usług logistycznych na miejscu, stoimy w obliczu kryzysu humanitarnego, w którym między innymi osoby starsze walczą o dostęp do żywności. Niezaspokojone pozostają podstawowe potrzeby człowieka. Udostępniając naszą platformę, mamy możliwość wspierania potrzebujących już teraz. Kurierzy zaczęli sami organizować pomoc korzystając z różnych kanałów komunikacji. Zatem udostępnienie naszej infrastruktury logistycznej w celu świadczenia usług było oczywistym krokiem, sprawia, że jest to znacznie łatwiejsze i bezpieczniejsze – dodaje Dmitry Rasnovsky, dyrektor generalny Glovo w Ukrainie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Glovo nie będzie czerpać żadnych korzyści finansowych ze świadczenia usług w Ukrainie oraz zrzeka się prowizji i opłat za dostawę dla partnerów, organizacji pozarządowych i aptek. Ponadto, wszystkie opłaty za dostawę po stronie użytkowników zostaną przekazane na rzecz ukraińskiej organizacji pozarządowej Come Back Alive, która wspiera ukraińskie społeczeństwo w tym trudnym czasie. Biorąc pod uwagę obecną sytuację, odszkodowanie kurierów aktywnie działających dla Glovo, zostało dostosowane tak, aby zapewnić im utrzymanie siebie i swoich rodzin. Wszyscy kurierzy objęci są ubezpieczeniem lokalnym i globalnym.

Glovo pomaga Ukrainie

Od wznowienia działalności w Ukrainie w zeszłym tygodniu dostarczono prawie 10 000 zamówień, do tej pory działało prawie 1000 sklepów i ponad 700 kurierów. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkownikom, kurierom i partnerom, Glovo wdrożyło dodatkowe zabezpieczenia i protokoły bezpieczeństwa.

- Ponowne udostępnienie naszej platformy technologicznej umożliwiło nam dalsze wspieranie Ukrainy i pomoc w łączeniu ludzi. Rozumiemy pilną potrzebę dostępu obywateli Ukrainy do niezbędnych dostaw, dlatego jesteśmy zaangażowani w udostępnianie podstawowych usług wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Jednocześnie, w ramach naszego programu Glovo Access przeznaczamy pierwszą turę funduszu w wysokości 500 tysięcy euro na wsparcie działań humanitarnych na rzecz organizacji pozarządowych, kurierów i partnerów w Ukrainie oraz pomoc uchodźcom w państwach sąsiadujących. To dopiero początek naszej inicjatywy – mówi Sacha Michaud, współzałożyciel Glovo.

Priorytetem Glovo jest bezpieczeństwo pracowników, użytkowników, kurierów oraz partnerów. Rozwój sytuacji w Ukrainie jest nieustannie monitorowany w celu oceny i dostosowania wszelkich nowych środków bezpieczeństwa zgodnie z wymaganiami. W przypadku jakichkolwiek ataków, Glovo natychmiast przerwie działalność, a wszyscy kurierzy będą zobowiązani do przestrzegania protokołów bezpieczeństwa.

Na ten moment, godziny działalności platformy różnią się w zależności od miasta, tak by zachować zgodność z lokalnymi godzinami policyjnymi oraz Kijowem działającym między 10:00 a 18:00.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.