Użytkownicy Glovo uzyskają dostęp do ponad 8500 różnych produktów z oferty Carrefour. Początkowo zakupy będzie można robić w 20 sklepach ulokowanych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu.
Badania MCKinsey pokazują, że w ciągu najbliższych lat czeka nas spory wzrost na rynku. Do 2030 roku żywnościowe zakupy online wyniosą w UK nawet do 23%, w Francji 19%, Niemczech – 9%. W Polsce rynek może urosnąć nawet 4-krotnie.
Dzięki rozszerzeniu współpracy Glovo z Carrefour, jedną z największych sieci handlowych w Polsce, użytkownicy aplikacji będą mieli dostęp do ponad 8500 różnych produktów, również tych vege, bio, bezglutenowych czy bez laktozy, dostępnych w Carrefour.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Cieszymy się, że mogliśmy nie tylko kontynuować, ale i rozszerzyć naszą współpracę z Carrefour - mówi Joanna Kurdziel, Senior Account Manager w Glovo Polska.
I dodaje. - Chcemy, by zakupy były coraz szybsze, łatwiejsze i wygodniejsze. Jestem przekonana, że dzięki ogromnej liczbie produktów dostępnych w naszej aplikacji w Carrefour Market, nasi użytkownicy nie będą mieli problemu z zamówieniem artykułów do nawet najbardziej skomplikowanych wypieków czy obiadów. A wszystko będzie dostarczone w zaledwie kilkadziesiąt minut lub w ramach zaplanowanej dostawy na konkretny dzień – dodaje Joanna Kurdziel.
Początkowo zakupy będzie można robić w 20 sklepach ulokowanych w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku i Poznaniu, jednak do końca roku planowane jest otwarcie kolejnych lokalizacji w nowych miastach.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.