Partnerzy portalu
Glovo gra z McDonald’s. Dowiezie zestawy na festiwal Glovo dowiezie jedzenie na festiwal; fot. mat. pras.

Glovo gra z McDonald’s. Dowiezie zestawy na festiwal

Autor: AW Data: 01 czerwca 2022 11:58

Glovo uruchomi na 61. Juwenaliach Olsztyńskich specjalny punkt odbioru zamówień złożonych za pomocą aplikacji.

Glovo pick-up point

Kortowiada to największy festiwal studencki w Polsce. W tym roku Glovo, jako główny sponsor imprezy, przygotowało dla festiwalowiczów niespodziankę, która ułatwi im dostęp do ulubionego jedzenia i pozwoli czerpać więcej radości z wydarzenia.

Na terenie festiwalu powstanie specjalny punkt odbioru zamówień z aplikacji Glovo, tzw. pick-up point. Wybrane produkty z McDonald’s będzie można zamówić i odebrać bez przerywania zabawy.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Pick-up point Glovo będzie działał podczas drugiego, trzeciego i czwartego dnia olsztyńskich juwenaliów. Użytkownicy aplikacji Glovo bawiący się na imprezie będą mogli zamówić ulubione zestawy z McDonald’s i odebrać je ze wspomnianego punktu odbioru. Dania będzie można zjeść w komfortowych warunkach, bowiem zaraz obok punktu Glovo będzie zlokalizowana strefa chill out McDonald’s.

Olsztyńskie juwenalia to impreza znana w całej Polsce, a nawet poza jej granicami. Tego typu wydarzenie to wyzwanie logistyczne dla organizatorów, aby zapewnić dostęp do niezbędnej infrastruktury i usług. Dzięki szybkim dostawom z Glovo ułatwimy studentom oraz wszystkim uczestnikom wydarzenia dostęp do ulubionego jedzenia. Nasz pick-up point to pierwsze tego typu, innowacyjne rozwiązanie, ale jesteśmy przekonani, że spodoba się naszym użytkownikom. Już teraz planujemy więcej takich inicjatyw

Katarzyna Lodwick, Regional Manager w Glovo

Glovo: Promocje dla festiwalowiczów

Glovo nie zapomniało także o dedykowanych promocjach i atrakcjach dla festiwalowiczów. Podczas olsztyńskich juwenaliów będzie obowiązywała m.in. promocja w wysokości 20 zł zniżki dla nowych użytkowników na pierwsze zamówienie - wystarczy użyć kodu KORTOWIADA. Uwagę studentów przyciągną także liczne konkursy z nagrodami i kodami rabatowymi. Nie zabraknie również promocji na zamówienia z sieci restauracji McDonald’s, bowiem pick-up point to część czerwcowej kampanii McDonald’s i Glovo o nazwie „Brakuje tylko Maka?". Z kodem „SMACZEK” uczestnicy olsztyńskich juwenaliów będą mogli liczyć na darmową dostawę (przy zamówieniu od 35 zł).

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz