Partnerzy portalu
Glovo o strajku: Kurierzy zostali poinformowani o zmianach Glovo tłumaczy zmiany w strukturach płatności; fot, mat. pras

Glovo o strajku: Kurierzy zostali poinformowani o zmianach

Po strajku kurierów w Gdańsku Glovo zaproponowało spotkania online z przedstawicielem firmy. Agregator tłumaczy zmiany w strukturach płatności.

Autor: horecatrends.pl Data: 25 maja 2021 08:05

Kurierzy Glovo w Polsce strajkowali przeciwko nowym stawkom i systemowi rozliczeń pracy, które ich zdaniem stały się mocno niekorzystne. (Zob. Strajk kurierów Glovo w Polsce).

Firma w przesłanym serwisowi horecatrends.pl oświadczeniu odpowiada na zarzuty.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Glovo: 3000 kurierów

Jak podaje Glovo, od początku działalności w Polsce firma nawiązała współpracę z ponad 10 tysiącami kurierów. Obecnie flotę tworzy ponad 3 tysiące osób.

- Glovo nieustannie podnosi komfort pracy kurierów, zapewniając im elastyczność czasu pracy, jak również zwiększając ich możliwości zarobkowe. Zapewnia także różne kanały komunikacji z kurierami, m.in. regularne spotkania i grupy fokusowe, by dowiedzieć się, co firma może poprawić w swoim funkcjonowaniu - podano w oświadczeniu przesłanym horecatrends.pl

Glovo: zmiany w strukturze płatności

W odpowiedzi na liczne zgłoszenia błędów w obliczaniu stawek za przejechane kilometry oraz w ramach globalnego planu poprawy adekwatności  wynagrodzenia kurierów, zmieniona została struktura płatności.

- Ta zmiana pozwala na uniknięcie m.in. błędów z GPS, przy jednoczesnym zapewnieniu, że stawki godzinowe wynagrodzenia kurierów pozostaną takie same. Nowa strategia została już wdrożona w wielu krajach, w których świadczymy usługi, m.in. na Ukrainie, w Rumunii i Chorwacji, z pozytywnymi wynikami pod względem zarobków kurierów - informuje Glovo.

Glovo: strajk kurierów

Glovo zapewnia jednocześnie, że kurierzy zostali poinformowani o zmianach z wyprzedzeniem.

- W komunikatach wyjaśniliśmy im nową strukturę. Po pierwszych informacjach o wdrożeniu nowego systemu zaprosiliśmy kurierów do udziału w spotkaniu online, aby odpowiedzieć na wszystkie pytania i niejasności. Przygotowaliśmy również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, tak by wszyscy byli na bieżąco - tłumaczy agregator.

Firma podaje, że zmiana wywołała zaniepokojenie kilkudziesięciu kurierów. W związku z tym po wydarzeniach w Gdańsku Glovo zaproponowało kurierom spotkania online z przedstawicielem firmy. Podjęto działania w celu rozwiania wątpliwości i obaw, a także wyjaśnienia nowej struktury.

- Glovo koncentruje się na tym, by dostarczać możliwie najlepsze doświadczenia nie tylko użytkownikom, ale także zwiększając możliwości zarobkowe dla naszych partnerów oraz kurierów. Glovo odnosi sukcesy, gdy nasi kurierzy i partnerzy są zadowoleni ze współpracy. Nasze zespoły codziennie ciężko pracują, aby znaleźć jeszcze więcej sposobów na rozwój kurierów w aplikacji Glovo - czytamy w oświadczeniu przesłanym horecatrends.pl

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.