Partnerzy portalu
Glovo: Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków Glovo świętuje drugie urodziny na polskim rynku

Glovo: Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków

6872 punktów partnerskich w niemal 100 miastach, współpraca z największymi sieciami handlowymi, ponad 3 miliony pobrań – Glovo podsumowuje swoją dwuletnią obecność na polskim rynku.

Autor: horecatrends.pl Data: 31 sierpnia 2021 13:29

Obecnie dla Glovo pracuje ponad 5000 kurierów, a marka jest obecna w 86 polskich miastach. Do końca 2021 roku Glovo będzie obecne w 100 miastach, uruchamia także kolejne innowacyjne funkcjonalności.

- Polska jest dla nas jednym z najważniejszych rynków. To właśnie tutaj chcemy inwestować i rozwijać Glovo, oferować użytkownikom coraz to nowsze funkcjonalności odpowiadające ich potrzebom, a także rozwijać nasze technologiczne centrum. Polacy bardzo polubili usługi miejskich kurierów, dlatego tak ważne jest dla nas aby dostarczać im to, czego potrzebują. Świadczy o tym między innymi wielomilionowy wskaźnik pobrań - mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Firma podczas 24 miesięcy obecności w Polsce nawiązała współpracę z największymi sieciami handlowymi, jak Biedronka, Auchan czy sieć stacji bp. Baza partnerów jest regularnie poszerzana, a do Glovo dołączają kolejne restauracje, sklepy i punkty usługowe. W kwestii dostaw istotną rolę gra czas, dlatego aplikacja postawiła na Q-Commerce. To innowacyjne rozwiązanie zostało wdrożone także w Polsce. Dzięki niemu użytkownicy otrzymują paczkę czy ulubione dania w maksymalnie 30 minut od momentu złożenia zamówienia.

- Segment delivery rozwija się na całym świecie niezwykle szybko, a my chcemy być katalizatorem tych zmian. Dzięki naszym usługom, użytkownicy mogą zamówić nie tylko jedzenie, ale właściwie wszystko, czego zapragną. Nieustannie pracujemy nad tym, by dostarczyć im możliwie szeroki wachlarz produktów oraz usług na najwyższym poziomie – podkreśla Maciej Jeleński, PR Manager Glovo.

Z początkiem sierpnia ruszyły mikrocentra dystrybucji w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu i Gdańsku. Docelowo ma powstać kilkanaście tego typu miejsc w 6 największych miastach Polski. Ruszyło także Glovo Prime, czyli usługi abonamentowe, gwarantujące użytkownikom darmową dostawę oraz unikalne, spersonalizowane oferty rabatowe.

Rozwój technologiczny, to jeden z najważniejszych filarów firmy. Dotyczy całego procesu, począwszy od logistyki, operacji dostaw, poprzez działanie aplikacji i wsparcie kurierów. Dlatego firma stawia także na rozwój technologiczny, rozszerzając działalność warszawskiego Glovo Tech Hub.Polscy eksperci będą pracować przy rozwoju oprogramowania, które będzie wdrażane globalnie, a Glovo do końca 2021 roku planuje rozszerzyć zatrudnienie w hubie do 100 osób.

Kurier - rekordzista - mieszka we Wrocławiu dowiózł w sumie 9,947 zamówień i przejechał ponad 50 tys. km. Największe zakupy spożywcze zamówione przez Glovo opiewały na kwotę 2245 złotych. Najgłodniejszy użytkownik mieszka w Łodzi, złożył zamówienie na kwotę 2026 złotych. Polscy użytkownicy, równie chętnie co dania z ulubionych restauracji, zamawiają za pomocą Glovo także… elektronikę. Najdroższym zamówieniem tego typu złożonym za pomocą przycisku „cokolwiek” w Glovo była konsola Nintendo Switch oraz kontroler Switch – zestaw ten opiewał na kwotę 1530 zł. Jak widać, zakup gadżetów służących do rozrywki z dostawą w ciągu kilkudziesięciu minut stały się czymś zupełnie naturalnym. Nawet jeśli mowa tutaj elektronice, której sam wybór i zakup jest często sporą przyjemnością dla fana nowinek technologicznych.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.