Partnerzy portalu
Glovo rozwija współpracę z bp Glovo i bp podpisały umowę na setny punkt bp w aplikacji; fot. mat. pras

Glovo rozwija współpracę z bp

Glovo, hiszpański gracz branży delivery, oraz sieć stacji paliw bp uruchomiły właśnie setny punkt, z którego użytkownicy aplikacji mogą zamówić artykuły z oferty gastronomicznej Wild Bean Café i sklepowej bp. Firmy współpracują ze sobą od niemal roku.

Autor: horecatrends.pl Data: 16 sierpnia 2021 16:37

Glovo i bp - współpraca

Hiszpańska aplikacja Glovo umożliwiająca zamawianie jedzenia i zakupów oraz sieć stacji paliw bp rozpoczęły współpracę na polskim rynku we wrześniu 2020 r. Podczas próbnego etapu, uruchomiono możliwość zamówień za pomocą aplikacji produktów i dań z kilku stacji w Krakowie i Warszawie. Pilotaż okazał się sukcesem, współpraca objęła cały kraj, a dziś uruchamiają możliwość zamawiania produktów na setnej stacji bp Odra w Raciborzu.

Podczas roku współpracy użytkownicy Glovo złożyli ponad 40 000  zamówień ze stacji bp, w których kurierzy dostarczyli przeróżne produkty dostępne w ofercie.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W Polsce oferta Wild Bean Café i produkty sklepowe bp dostępne są w aplikacji Glovo w sekcjach: kawa i przekąski, jedzenie, artykuły spożywcze. Oferta sklepowa obejmuje ponad 800 produktów, wystarczy pobrać aplikację i wybrać interesującą nas sekcję.

- Jednym z kluczowych filarów rozwoju oferty Glovo jest nawiązywanie współpracy z godnymi zaufania i      popularnymi firmami, które są w stanie odpowiedzieć na potrzeby naszych użytkowników i zaoferowanie im innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Nasze wspólne działania z bp doskonale wpisują się w tę strategię. Naszym celem jest docieranie do wszystkich, którzy potrzebują usług delivery, a mnogość stacji bp i ich doskonałe lokalizacje nam to ułatwiają. Cieszymy się, że współpraca idzie w dobrym kierunku – podkreśla Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.

Mobilność Glovo i duża ilość stacji bp pozwoliły na rozwój współpracy. Firmy, jak podkreślają, nie kończą na stu punktach partnerskich.

-  Szybki i łatwy dostęp do produktów zyskał nowe oblicze, jeśli chodzi o stacje bp. To już nie tylko  24/7 dostęp na stacji, ale też - dzięki opcji home delivery - w domu.  Glovo idealne uzupełnienia dostępność naszych produktów począwszy od dań z kawiarni na lodach czy asortymencie grillowym kończąc. Sto stacji bp w aplikacji Glovo pokazuje jasno, że to kierunek, który warto kontynuować - mówi Dr Magdalena Kandefer – Kańtoch, rzecznik prasowy bp w Polsce.

Nie ma konkretnych limitów wagowych zamówień za pomocą Glovo, jednak ciężar zakupów nie powinien przekraczać fizycznych możliwości dostawcy, czyli 8-9 kg, oraz wymiarów plecaka dostawczego: 40 x 40 x 30 cm. Dzięki dostawie bezkontaktowej Glovo oraz niezwykle wysokim standardom sanitarnym bp, dostawy pozostają w pełni bezpieczne dla użytkowników. Dostępność usługi jest uzależniona od aktualnej dostępności dostawców w poszczególnych dzielnicach miast, w których dostępne są usługi Glovo. Aplikację można pobrać w sklepach internetowych Google Play i Apple App Store.

Glovo: W jakich miastach w Polsce?

Założona w Barcelonie firma działa w ponad 1000 miastach w 22 krajach w regionie EEMEA i Afryce Subsaharyjskiej. Glovo ma ponad 3,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 stowarzyszonych partnerów na całym świecie.

Aplikacja pojawiła się w Polsce w lipcu 2019 roku przejmując PizzaPortal. Już teraz z usługi można skorzystać w 77 miastach w Polsce: Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Gdańsk, Gdynia, Poznań, Katowice, Sopot, Lublin, Szczecin, Toruń, Bydgoszcz, Białystok, Rzeszów, Olsztyn, Opole, Płock, Gliwice, Sosnowiec, Chorzów, Gorzów Wielkopolski, Elbląg, Częstochowa, Bielsko-Biała, Rybnik, Kielce, Bytom, Tychy, Radom, Dąbrowa Górnicza, Zielona Góra, Koszalin i innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.