Partnerzy portalu
Glovo ujawnia najciekawsze zamówienia swoich użytkowników Aplikacja Glovo ujawnia najciekawsze zamówienia użytkowników/ fot. materiały prasowe

Glovo ujawnia najciekawsze zamówienia swoich użytkowników

Z aplikacją Glovo można zamówić cokolwiek. Wydawać by się mogło, że życzenia użytkowników Glovo skupią się jednak na popołudniowych lunchach, produktach spożywczych z supermarketów czy też usługach kurierskich. Nic bardziej mylnego. Okazało się, że Polacy rzeczywiście zamawiają z dostawą niemal… wszystko. Dowód? Kule ortopedyczne i dyskotekowe w Krakowie, 3 kilo ziemniaków w Warszawie – znana aplikacja ujawnia najciekawsze zamówienia użytkowników!  

Autor: www.horecatrends.pl/ informacja prasowa Data: 26 lutego 2020 08:20

Hiszpańska aplikacja zajmująca się dostawami na życzenie działa w Polsce od lipca 2019 roku. Przez ten czas zdążyła rozszerzyć swoją działalność i obecnie funkcjonuje w 15 największych miastach w Polsce. Użytkownicy aplikacji mogą zamawiać produkty lub wybierać usługi z siedmiu kategorii: Jedzenie, Supermarkety, Przekąski i napoje, Kurier, Apteki, Prezenty oraz Cokolwiek.

Korzystający z ostatniej kategorii czasem zaskakują, a ich zamówienia stają się ciekawym wyzwaniem dla kurierów. Start-up przeprowadził analizę życzeń wpisywanych w aplikację przez Polaków w ciągu ostatnich miesięcy i ujawnił te najbardziej kreatywne.

TOP 10 najciekawszych zamówień z Glovo

Seria książek o Sherlocku Holmesie w języku rosyjskim – w tym wypadku, podobnie jak brytyjski detektyw, kurier Glovo miał niełatwą zagadkę do rozwikłania.

Duża, biała, prasowana kość dla psa – jak widać, od głodu ocalony został nie tylko człowiek.

Ciekawe rzeczy na 30 urodziny cioci – tutaj większą kreatywnością niż zamawiający, musiał popisać się kurier.

Kula ortopedyczna, czarna x2, najtańsza – złożone zmieściły się w żółtym plecaku.

Kula dyskotekowa – przyjęcie zostało ocalone.

Strój dla psiaka na zdjęcia do fotografa – po raz kolejny w centrum zainteresowania byli czworonożni przyjaciele.

10 piw Desperados o 11 rano w niedzielę – można przypuszczać, że sobotnia impreza się przeciągnęła.

Rakieta do squasha – wspierając zdrowy styl życia, kurier ruszył do sportowych sklepów.

Pościel, prześcieradło i świece zapachowe – zestaw ozdobił wnętrze i pozwolił się zrelaksować.

Strój Mikołaja (dwuczęściowy + czapka i broda) – magia świąt została podtrzymana.

Glovo zaznacza, że do każdego zamówienia podchodzi indywidualne.

– Czasem zdarzają się wyjątkowo niestandardowe prośby, ale nie odrzucamy ich na samym początku, tylko szukamy dostępnych opcji. Specjalny zespół ocenia najpierw wiarygodność takiego zamówienia, a potem możliwość jego realizacji w danej lokalizacji. Kolejno przypisujemy kuriera, który najszybciej będzie mógł produkt nabyć i dostarczyć. Jeśli dostawca ma problemy, to w każdej chwili może skontaktować się z zespołem, który doradza, gdzie produktu odszukać. Staramy się dowozić najróżniejsze artykuły, o które poprosi klient - nie uda nam się dowieźć mebli, ale resztę pozycji na pewno rozważymy - mówi Maria Raszdorf, Marketing Manager w Glovo. 

Oprócz niespotykanych próśb, wiele życzeń ma podobny charakter. Prym wiodą sytuacje związane z kluczami. Pomoc kuriera okazała się niezbędna 109 razy w miastach w całej Polsce, najczęściej w Warszawie – interwencja była potrzebna aż 56 razy. Przypadki są różne. Zdarzyło się, że ktoś zamknął mieszkanie od wewnątrz, a pęk kluczy zostawił na zewnątrz i nie mógł się wydostać. Kurierzy działali także, kiedy to zepsuł się zamek i trzeba było uwolnić petenta od strony klatki schodowej, odbierając klucz pod drzwiami.

By mieć ciągłą łączność ze światem użytkownicy Glovo, prosili często o dostarczenie ładowarki. Kurierzy w takich sytuacjach zaradzili już 39 razy – najczęściej w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie. Kolejny zapominanym przedmiotem są notatki studenckie, które Glovo dowoziło na uczelnie. Z ciekawszych przypadków kurierom zdarzało się też… przeprowadzać pobudki przez domofon, na prośbę zamawiających, czy dowozić bukiety kwiatów, najpierw samemu wybierając kwiaty do wiązanki.

W ciągu ośmiu miesięcy obecności w Polsce aplikację pobrano ponad 300 000 razy ze sklepów App Store lub Google Play. Liczba będzie rosnąć, gdyż firma zapowiada wejście do kolejnych polskich miast.

Glovo to aplikacja, która pozwala kupować, odbierać i wysyłać dowolny produkt w tym samym mieście w czasie krótszym niż godzina. Ma ponad 1,8 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie i 25 000 partnerów stowarzyszonych. Glovo działa w 298 miastach w 22 krajach, w tym w EMEA, LATAM, a nawet w Afryce Subsaharyjskiej. Glovo zatrudnia obecnie ponad 1500 osób na całym świecie w tym ponad 600 pracowników w Barcelonie. Na ten moment więcej niż 50 000 aktywnych kurierów zarabia na platformie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.