Partner portalu
Jak uruchomić i rozwijać działalność w dostawie? Pobierz Praktyczny Poradnik dla Restauracji! Pobierz Praktyczny Poradnik dla Restauracji!

Jak uruchomić i rozwijać działalność w dostawie? Pobierz Praktyczny Poradnik dla Restauracji!

Pyszne.pl we współpracy z Horecatrends.pl prezentuje Poradnik, który pozwoli restauracjom rozpocząć, ale też zoptymalizować dowóz, tak by zwiększyć obroty z tego kanału.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 09 lipca 2020 11:19

Pobierz bezpłatny poradnik i dowiedz się więcej!

–  Ostatnie wydarzenia uwydatniły znaczenie dowozów jako źródła zysków. Koronawirus zatrzymał nas na chwilę, ale tym samym dał nam szansę na przemyślenie dotychczasowych działań, wyciągnięcie wniosków i reorganizację biznesu. Dowóz był od wielu już lat silnie rozwijającą się gałęzią gastronomii, ale dopiero ostatnie miesiące utwierdziły nas w przekonaniu, że nie tylko może, ale powinien być jednym ze źródeł dochodów restauracji – podkreśla Arkadiusz Krupicz w słowie wstępu do Poradnika.

Jak przyznaje, w ciągu 10 lat działalności Pyszne.pl, serwisowi zaufało 2,5 mln użytkowników oraz ponad 8 tys. restauracji z całej Polski. - Ponad 40 mln przetworzonych zamówień pozwoliło nam na zbudowanie głębokiej, opartej na danych ekspertyzy. Od dawna nosiliśmy się z zamiarem stworzenia przewodnika stanowiącego zbiór najważniejszych informacji, które w spójny i klarowny sposób pozwolą restauratorom pogłębić swoją wiedzę i wdrożyć nowe rozwiązania – dodaje.

Zdaniem Oli Lazar, ekspertki branży foodtech, analizującej trendy styku jedzenia i technologii, założycielki akceleratora FoodForward, która wypowiedziała się w Poradniku, jeszcze kilka lat temu w biznesplanach większości restauracji mogło nie być pozycji delivery (dostawy jedzenia do klienta) i pick up (odbioru osobistego przez klienta w restauracji), ale teraz – bardziej niż kiedykolwiek – opłaca się je mieć i rozwijać. 

–  O ile obroty branży gastronomicznej w Polsce do 2019 r. rosły o kilka procent rocznie, to segment dostaw rozwijał się wielokrotnie szybciej, według różnych szacunków nawet do 40–50 proc. rocznie. Dobrze obsłużone dostawy to szansa na ponadprzeciętny rozwój – mówi.

–  Mówi się, że restauracje, które odnoszą sukces, to po prostu te, które umieją dbać o swoich gości, rozumieją ich gusta, oczekiwania i przyzwyczajenia. Nowym przyzwyczajeniem staje się zaś wygoda, szybkość obsługi oraz dostęp do produktów i usług na żądanie. Taka powinna też być współczesna gastronomia. Oderwanie usługi gastronomicznej od lokalu gastronomicznego po to, żeby móc towarzyszyć klientowi tam, gdzie on tego potrzebuje, jest nową normalnością w trzeciej dekadzie XXI w. – dodaje Ola Lazar w Poradniku.

Zapraszamy do obejrzenia webinaru

Poradnik, mimo że jest obszerny, nie wyczerpuje w całości tematu dostaw. Dlatego 8 lipca, w dniu jego premiery, odbył się także ogólnodostępny webinar, podczas którego wraz z ekspertami omówiliśmy najważniejsze zagadnienia dotyczące działalności w kanale delivery.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.