Partnerzy portalu
Joanna Jabłczyńska: rynek cateringu dietetycznego to rosnący trend (wideo) Joanna Jabłczyńska, polska aktorka telewizyjna, filmowa i dubbingowa, piosenkarka i prawniczka

Joanna Jabłczyńska: rynek cateringu dietetycznego to rosnący trend (wideo)

- Dzięki temu, że jest coraz większa konkurencja, rynek cateringu będzie się rozwijał. Dostarczane jedzenie musi być coraz lepszej jakości, coraz bardziej pomysłowe i rożnorodne - mówi serwisowi www.horecatrends.pl Joanna Jabłczyńska, polska aktorka telewizyjna, filmowa i dubbingowa, piosenkarka i prawniczka.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 03 grudnia 2019 09:01

Czym dla Pani jest prozdrowotne odżywianie?

Przede wszystkim traktuję jedzenie jako paliwo, które napędza mnie do działania a tych działań jest u mnie bardzo dużo i czasami śmieję się, że dobę rozciągnęłam do zupełnego maksimum i na pewno nie trwa ona 24 h, ale znacznie więcej. Więc przede wszystkim jedzenie jest głównym paliwem napędzającym mnie.

Jakie jest znaczenie cateringu w Pani życiu?

Wiele zawdzięczam “diecie pudełkowej”. W tym całym pędzie niejednokrotnie było tak, że nie miałam czasu ani zjeść ani nawet czasu, żeby o tym pomyśleć. A kiedy to "pudełko" z pożywieniem stoi obok mnie, to ja to wiem, że jest tam naprawdę dobre jedzenie i choćby dlatego, że szkoda mi go zmarnować, systematycznie jem i nie doprowadzam do momentu, kiedy jestem realnie głodna. 

Dzięki diecie pudełkowej mam również mniej zmartwień na głowie, bo nie muszę myśleć o tym, czy zdążę na zakupy, czy “sklecę” coś z tego jedzenia, które mam w lodówce, czy dam radę wyskoczyć do restauracji. 

Jaka Pani zdaniem jest przyszłość rynku “diet pudełkowych”?

Ze względu na drugą wykonywaną przeze mnie pracę, radcy prawnego, mam do czynienia z podmiotami, które się zajmują cateringiem, więc wiem, że jest to trend absolutnie zwyżkowy. Dzięki temu, że jest coraz większa konkurencja, rynek się rozwija i będzie rozwijał, jedzenie musi być coraz lepsze, coraz bardziej pomysłowe, coraz bardziej różnorodne. Tym bardziej, że teraz będzie wchodziła “dyrektywa plastikowa” i już nie będzie tego małego wyrzutu sumienia z tyłu głowy, że produkujemy poprzez “dietę pudełkową” góry plastiku.

Materiał powstał podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2019.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.