Katy Perry została twarzą kampanii reklamowej Pyszne.pl. Piosenkarka w klipie promującym kampanię śpiewa o swoich ulubionych daniach na wynos.
Katy Perry w kampanii reklamowej Pyszne.pl pokazuje, jak w zabawny sposób łączyć muzykę z modą i jedzeniem.
– Współpraca z Pyszne.pl dała mi mnóstwo radości, a przy tym była czymś najzupełniej naturalnym. Tak się składa, że na większości moich płyt ze wszystkich etapów mojej kariery obecne są podteksty kulinarne: truskawki, miętówki, a ostatnio nawet muchomory. Zamawianie jedzenia z dowozem to dla mnie częsty scenariusz na sobotnią noc. W klipie jest wszystko, co daje mi życiową radość: żywe, jasne kolory, dzikie stroje, językowe gry słowne z jedzeniem w roli głównej i wpadająca w ucho melodia – powiedziała Katy Perry.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
– Katy Perry to gwiazda światowego formatu, a jej skora do żartów natura pasuje do naszej marki. Zabawne teksty o kulinarnych zachciankach przypominają o ogromnej różnorodności potraw dostępnych w serwisie Pyszne.pl. Nie chodzi tylko o ucztowanie w piątkowe wieczory. Odnotowujemy wzrost popytu na dostawy w porze śniadania, lunchu, w środku tygodnia, a nawet późnym wieczorem. Dlatego wszyscy, którzy tak jak Katy mają ochotę na miskę jagód acai na śniadanie, margheritę z dodatkowym serem czy choćby kanapkę po powrocie z imprezy, znajdą je na Pyszne.pl – komentuje nowe partnerstwo Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.