Partnerzy portalu
Katy Perry została twarzą Pyszne.pl Katy Perry została nową twarzą kampanii reklamowej Pyszne.pl. / fot. YouTube

Katy Perry została twarzą Pyszne.pl

Autor: oprac. JS Data: 19 maja 2022 09:52

Katy Perry została twarzą kampanii reklamowej Pyszne.pl. Piosenkarka w klipie promującym kampanię śpiewa o swoich ulubionych daniach na wynos.

Katy Perry w kampanii reklamowej Pyszne.pl pokazuje, jak w zabawny sposób łączyć muzykę z modą i jedzeniem.

– Współpraca z Pyszne.pl dała mi mnóstwo radości, a przy tym była czymś najzupełniej naturalnym. Tak się składa, że na większości moich płyt ze wszystkich etapów mojej kariery obecne są podteksty kulinarne: truskawki, miętówki, a ostatnio nawet muchomory. Zamawianie jedzenia z dowozem to dla mnie częsty scenariusz na sobotnią noc. W klipie jest wszystko, co daje mi życiową radość: żywe, jasne kolory, dzikie stroje, językowe gry słowne z jedzeniem w roli głównej i wpadająca w ucho melodia – powiedziała Katy Perry.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Katy Perry współpracuje z Pyszne.pl

– Katy Perry to gwiazda światowego formatu, a jej skora do żartów natura pasuje do naszej marki. Zabawne teksty o kulinarnych zachciankach przypominają o ogromnej różnorodności potraw dostępnych w serwisie Pyszne.pl. Nie chodzi tylko o ucztowanie w piątkowe wieczory. Odnotowujemy wzrost popytu na dostawy w porze śniadania, lunchu, w środku tygodnia, a nawet późnym wieczorem. Dlatego wszyscy, którzy tak jak Katy mają ochotę na miskę jagód acai na śniadanie, margheritę z dodatkowym serem czy choćby kanapkę po powrocie z imprezy, znajdą je na Pyszne.pl – komentuje nowe partnerstwo Katarzyna Makowska, Senior Marketing Lead w Pyszne.pl.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz