Partnerzy portalu
Kawa w delivery. Czy jesteśmy na to gotowi? – opinie

Kawa w delivery. Czy jesteśmy na to gotowi? – opinie

Kawa w delivery świetnie sprawdza się w niektórych krajach Azji. Na małą czarną w dostawie znajdują się chętni nawet w środku nocy. Czy w Polsce ten trend również ma szansę się przyjąć? – zapytaliśmy o to obie potencjalnie zainteresowane strony: przedstawicieli znanych sieci kawiarni oraz przestawicieli rynku delivery.

Autor: horecatrends.pl Data: 06 lutego 2019 08:37

O kawę w delivery zapytaliśmy też Starbucksa. Marka w Chinach z sukcesem dostarcza kawę wprost do domów klientów. Doświadczenia te przeniosła także na rynek USA. Dostarczane produkty zachowują jakość oferowaną w lokalu. Co oznacza, że napoje kawowe mają taką samą temperaturę, jak prosto od baristy. Jest to możliwe dzięki przeprojektowanym opakowaniom i pokrywkom odpornym na zalanie.

Mateusz Sielecki, dyrektor regionalny Starbucks, nie ma jednak pewności, czy Polacy są zainteresowani takim rozwiązaniem.

– Chiny udowodniły, że delivery w odniesieniu do kawy ma się bardzo dobrze. W Stanach rozpoczęły się już testy w Miami. Generalnie rynek delivery jest najdynamiczniej rozwijającym się sektorem branży gastronomicznej. Bardzo byśmy chcieli, żeby dostarczanie kawy okazało się sukcesem. Będziemy to testować, ale na razie z naszych obserwacji wynika, że nie jest to do końca oczekiwane przez naszych klientów, tzn. nie jest oczywiste, czy nasi goście chcą kawę zamawiać do domu. Bardzo często chcą wyjść z domu, biura i zrobić sobie przerwę, spotkać się. Doświadczenie w kawiarni jest nadal tym, co w dzisiejszym, cyfrowym świecie jest bardzo ważne – mówi.

Zagrożony wzorek na latte i caramel macchiato

Czy jest też bariera technologiczna? Zdaniem Mateusza Sieleckiego – nie jest to problemem. – Jeżeli ta technologia istnieje w Chinach czy Stanach, to nie byłoby problemu, by przetransferować ją tutaj. Natomiast jest to wyzwanie. Kawa caramel macchiato, która pięknie wygląda w kubku w kawiarni, w trakcie transportu może ulec małemu przekształceniu. Jest to na pewno trudność, jeżeli chodzi o dostarczanie napojów. Z jedzeniem jest znacznie łatwiej. Jedzenie ma bardziej stałą strukturę i znacznie łatwiej jest ten transport przeprowadzić – tłumaczy dyrektor regionalny Starbucks.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.