Anna Lewandowska, właścicielka cateringu SuperMenu ogłasza: - Przebadamy krew klientów naszego cateringu i będziemy edukować w tym zakresie! Z inicjatywy SuperMenu powstała ogólnopolska kampania edukacyjna „Zdrowie bez wymówek”.
Anna Lewandowska, właścicielka cateringu SuperMenu by Anna Lewandowska ma nadzieję, że akcja ta wpłynie na wzrost świadomości zdrowotnej nie tylko klientów cateringu, ale wszystkich Polaków. Zwraca uwagę, że obecnie bardzo niewiele osób regularnie bada sobie krew, a to przecież absolutna podstawa profilaktyki.
''Zrobiliśmy nawet w tym zakresie badania, no i wynika z nich, że:
🩸 co dziesiąta osoba w ogóle nie bada krwi
🩸 co piąty ankietowany wykonuje badania raz na 2-3 lata
🩸 jedynie 29% osób wykonuje badania krwi raz w roku'' - wylicza Anna Lewandowska.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Deklaruje, że SuperMenu chce być wiodącym cateringiem w Polsce i wyznaczać standardy.
- Zaczęliśmy od zdrowego odżywiania, jako pierwsi otworzyliśmy własne szklarnie z ziołami i warzywami, a teraz - też jako pierwsi - przebadamy krew klientów naszego cateringu i będziemy edukować w tym zakresie! Już sama nie mogę się doczekać naszych kolejnych kroków. A plany mamy naprawdę wielkie… - podała na swoim profilu na LinkedIn trenerka i specjalistka odżywiania.
Czytaj więcej Anna Lewandowska świętuje 2. urodziny swojego cateringu. Podaje liczby
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.