Partnerzy portalu
Kukuła Healthy Food: Diety sportowe często wymagają indywidualnego podejścia fot. Kukuła Healthy Food

Kukuła Healthy Food: Diety sportowe często wymagają indywidualnego podejścia

Dieta sportowca (nawet tego profesjonalnego) może być smaczna i jednocześnie zawierać wszystkie niezbędne składniki. O zmiany i trendy w żywieniu sportowców zapytaliśmy podczas targów FIWE, Jakuba Kukułę, właściciela Kukuła Healthy Food.

Autor: horecatrends.pl Data: 18 września 2019 11:58

Jakich posiłków oczekują osoby o zwiększonej aktywności fizycznej i wyczynowo uprawiające sport? Jakub Kukuła tłumaczy, że wiele zależy o rodzaju aktywności, wytycznych oraz celów. Jedni chcą schudnąć, inni zwiększyć masę mięśniową. Do tego dochodzą jeszcze osobiste preferencje klientów.

– Podchodzimy indywidualnie do klientów. Z przeznaczeniem dla osób bardziej aktywnych mamy diety active oraz strong (ze znacznie większą ilością białka w posiłkach – 35 proc.). Dieta strong jest propozycją m.in. dla kulturystów. Mamy też diety indywidualne. Klienci zgłaszają nam, czym się zajmują i jakie mają wytyczne (od dietetyków, trenerów czy lekarzy). Dużo znanych sporowców już nam zaufało, m.in. Michał Karmowski czy Michał Materla – wymienia Kukuła.

Właściciel Kukuła Healthy Food przyznaje, że trendy dotyczące żywienia w poszczególnych sportach również się zmieniają. Kiedyś tłuszcze w diecie były ograniczane i spożywało się duże ilości białka: piersi z kurczaka czy mięsa z indyka oraz podstawowych węglowodanów, jak ryż czy makaron. Obecnie wśród kulturystów na topie jest dieta wysokotłuszczowa z ograniczonymi węglowodanami, np. ketogeniczna.

Firma na targi FIWE jeździ już od kilku lat. – Byliśmy w Krakowie, Warszawie i Gdańsku. Kiedyś sam startowałem w zawodach i stąd zainteresowanie tą imprezą. Mamy już grono stałych klientów, którzy odwiedzają nasze stoisko na każdych targach. W tym roku dodatkowo zaopatrywaliśmy w nasze posiłki pracowników, partnerów i klientów lidera branży fitness firmę Top Gym - wyłaczny dystrybutor marki Life Fitness - tłumaczy Jakub Kukuła.

Jak dodaje, na początku jeździli na te imprezy jako jedyni z cateringów. Rynek diet pudełkowych nie dostrzegał jeszcze korzyści związanych z żywieniem sportowców. Dziś coraz więcej firm zwraca już na to uwagę.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.