Partnerzy portalu
Kukuła Healthy Food inwestuje w zakład produkcyjny fot. Kukuła Healthy Food

Kukuła Healthy Food inwestuje w zakład produkcyjny

Rynek cateringu dietetycznego bardzo dynamicznie się rozwija. Firma Kukuła Healthy Food, z myślą o nowych rynkach zbytu, przebudowała zakład produkcyjny. Właściciel zapowiada, że jego celem jest zwiększenie rynku przynajmniej o 30%.

Autor: Anna Wrona/horecatrends.pl Data: 05 marca 2019 08:34

Catering w Polsce wraz z coraz dynamiczniejszym rozwojem i stale zwiększającą się świadomością żywieniową Polaków powoli rozszerza swoją grupę docelową. Wymusza to zmiany na firmach świadczących takie usługi.

Modernizację swojego zakładu produkcyjnego w ubiegłym roku przeprowadziła m.in. firma Kukuła Healthy Food. Inwestycja opiewała na kwotę 2,5 mln zł. W grudniu zakończono pierwszy etap polegający na przebudowie zakładu produkcyjnego. Przekształcono pomieszczenia, wyremontowano kuchnie, zmodernizowano pomieszczenia produkcyjne oraz wymieniono maszyny.

Jak zapowiada Jakub Kukuła, właściciel Kukuła Healthy Food, po zakończeniu inwestycji zakład w Tczewie będzie jednym z najnowocześniejszych w Polsce w branży cateringów.

– Zakupiliśmy o wiele większe chłodnie, agregaty, szybko-chłodziarki i inne sprzęty specjalistyczne, w tym pakowarki próżniowe i półautomatyczne zgrzewarki, które znacznie ułatwiają nam prace. Wpłynęło to na zwiększenie naszych mocy przerobowych do 10 tysięcy posiłków dziennie. Dzięki temu zastanawiamy się nad wprowadzeniem nowych produktów do sprzedaży, między innymi zup do sprzedaży detalicznej – tłumaczy Jakub Kukuła.

Jak podkreśla, w cateringu dietetycznym niezwykle ważne są technologie, ale w tej branży nie ma  możliwości zastąpienia maszynami rąk wykwalifikowanej kadry. Przy tak dużej liczbie zamówień, diet, wymagań i wykluczeń automaty niestety się nie sprawdzą. – Półautomatyczne zgrzewarki, chłodziarki szokowe oraz kotły warzelne, oczywiście ułatwiają nam pracę jednak nad wszystkim czuwać musi pracownik o wysokich kwalifikacjach – dodaje.

– W 2019 roku naszym głównym celem jest zwiększenie rynku przynajmniej o 30% – planuje właściciel Kukuła Healthy Food.

Więcej w najnowszym wydaniu magazynu "Rynek Spożywczy".

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • czytelnik

    nie jem jedzenia w plastiku
  • Gość

    heehehehehe powodzenie i pozdrowienia!

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.