Partnerzy portalu
Kukuła Healthy Food na FRSiH: Kluczowe jest dopasowanie influencera do profilu firmy Anna Kukuła, współwłaściciel Kukuła Healthy Food, fot. PTWP

Kukuła Healthy Food na FRSiH: Kluczowe jest dopasowanie influencera do profilu firmy

– Starannie wybieramy naszych influencerów i sprawdzamy ich profil. Cenimy osoby, które zanim rozpoczną z nami współpracę, chcą spróbować nasze produkty i dopiero po tym decydują się je reklamować – powiedziała Anna Kukuła, współwłaściciel Kukuła Healthy Food, w trakcie debaty „Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu” w ramach XII Forum Rynku Spożywczego i Handlu.

Autor: Jakub Szymanek/horecatrends.pl Data: 21 listopada 2019 14:21

Podczas debaty Anna Kukuła opowiedziała o strategii działania ich firmy.

– Stworzyliśmy naszą firmę z potrzeby. Kiedy ruszaliśmy, mąż ćwiczył kulturystykę i brakowało mu czasu na przygotowywanie regularnego jedzenia. Mając zaplecze gastronomiczne, stwierdziliśmy, że ktoś będzie przygotowywać mu oraz innym osobom posiłki. Zaczęliśmy od nazwy kojarzącej się ze zdrowym stylem życia, a jedzenie dostarczaliśmy na terenie naszego miasta oraz w pobliskiej okolicy. W miarę wzrostu liczby klientów stwierdziliśmy, że można nasze działania rozwinąć. Decydując się na powiększenie naszego projektu, postawiliśmy na słowo klucz – autentyczność. Zmieniliśmy nazwę, a w nowej znalazło się nasze nazwisko, co miało utożsamiać konkretną osobę z produktem i naszą odpowiedzialnością za to, co oferujmy ludziom. Dlatego staramy się dbać o jakość naszych potraw, wyszukane smaki, dobre produkty. Naszą ofertę przygotowaliśmy także pod kolejną grupę docelową. Osoby zapracowane, świadome na temat jedzenia, które nie chcą zapychać się śmieciowym jedzeniem – wyjaśniła.

W dalszej części Anna Kukuła przyznała, że w przypadku działalności ich firmy jest ważna współpraca z influencerami, których starannie dobierają pod kątem profilu i działalności.

– Musimy istnieć w sieci, patrząc na specyfikę naszej firmy. Poprzez zdjęcia naszych potraw w mediach społecznościowych zachęcamy do sięgnięcia po nie. Ważna jest dla nas współpraca ze znanymi ludźmi, ale przy tym zwracamy uwagę także na zdjęcia innych naszych obserwujących, nie celebrytów, którzy oznaczają nas, a my to udostępniamy – wyjaśniła.

– Starannie wybieramy naszych influencerów i sprawdzamy ich profil. Cenimy osoby, które zanim rozpoczną z nami współpracę, chcą spróbować nasze produkty i dopiero po tym decydują się je reklamować. Kluczowe jest dopasowanie do naszej firmy, potencjał twórczy, jakość zdjęć i zasięg – dodała Anna Kukuła.

Czytaj również: FRSiH2019: Koniec ery NO NAME. Budowa marki więcej znaczy niż stworzenie produktu (pełna relacja+zdjęcia)

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.