Partnerzy portalu
Maczfit inwestuje w jakość i stawia na ekologię Prezes Maciej Lubiak, fot. Marta Wojtal

Maczfit inwestuje w jakość i stawia na ekologię

- Nie sposób nie zauważyć, że rynek diet pudełkowych rośnie z dnia na dzień. Dla wielu osób jest to pomysł na świetny biznes. Bardzo mały odsetek młodych przedsiębiorców zdaje sobie jednak sprawę z tego, z jaką odpowiedzialnością wiąże się tworzenie zbilansowanych posiłków dla setek czy tysięcy osób – podaje zarząd spółki Maczfit.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 13 stycznia 2020 08:15

Maczfit zapewnia, że patrzy na to bardziej z perspektywy obserwatora. - Trudno jest mówić o konkurencji wśród firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę w branży. Owszem, na rynku jest kilku wielkich graczy, jednak każdy jest w stanie znaleźć swoją niszę. To od nas, dostępności naszej oferty, elastyczności oraz jakości naszych posiłków zależy, czy Klient wybierze nas, czy zdecyduje się na konkurencję – mówi prezes Maciej Lubiak.

Dodaje, że wiele cateringów działa w obrębie pojedynczych miejscowości, a nawet dzielnic. Często mają także ograniczoną ofertę, składającą się z kilku programów dietetycznych. Posiłki Maczfit są dostępne w ponad 400 miejscach na terenie całego kraju. Spółka oferuje zróżnicowane i w pełni zbilansowane programy dietetyczne w kilku wariantach kalorycznych. Każdy wybiera ofertę analizując szereg czynników: jakość, smak, cenę czy dostępność i decyduje się na rozwiązanie, które najbardziej mu odpowiada.

Diety pudełkowe zamawiają zwykle osoby po trzydziestce, które mieszkają same i mają ugruntowaną pozycję na rynku pracy oraz mieszkają w dużych miastach. Co trzeba zrobić, aby poszerzyć grupę odbiorców i zasięg?

- Przede wszystkim dostosować się do wymagań Klientów, które są naprawdę wysokie. Stale podnosimy sobie poprzeczkę. Oferujemy różnorodne i zbilansowane programy dietetyczne w różnych kalorycznościach. Wśród nich znajdują się diety specjalistyczne, między innymi dla osób chorujących na tarczycę czy diabetyków. Wszystkie diety Maczfit tworzone są przez naszych dietetyków klinicznych. Nie ma tutaj miejsca na błędy – podkreśla prezes Maciej Lubiak.

Jednak różnorodność to nie jedyny czynnik determinujący. Wyróżnikiem Maczfit jest na pewno wysoka jakość. Zakład produkcyjny jest certyfikowany przez niemiecką agencję TUV, spełnia też restrykcyjne normy HACCP w dziedzinie wytwarzania oraz przetwórstwa żywności. Posiada także m.in. znak V-Label, który gwarantuje jakość posiłków wegańskich oraz wegetariańskich.

- Codzienna kontrola jakości posiłków oraz dbałość o przestrzeganie restrykcyjnych norm i standardów sprawiają, że Klienci czują się z nami bezpiecznie. Oferujemy im bogaty wachlarz smaków z różnych zakątków świata, doświadczenia kuchni europejskiej, meksykańskiej, azjatyckiej czy portugalskiej w zdrowej, zbilansowanej formie, dostosowanej do ich wymagań. I to prosto pod drzwi. Dla świadomego Klienta Maczfit staje się więc naturalnym wyborem, który gwarantuje pełną wygodę oraz najwyższą jakość – podkreśla prezes.

Spółka przygotowuje się także do wejścia w życie tzw. dyrektywy plastikowej. Jesienią 2019 roku wprowadzono pierwsze, testowe eko-pudełko, które zdało egzamin. W 2020 roku spółka planujemy wymienić opakowania na biodegradowalne. Kilka miesięcy temu spółka całkowicie zrezygnowała z dodawania plastikowych sztućców do zestawów, zamieniając je na w pełni kompostowalny materiał.

- Nie zapominamy także o aktywizacji naszych pracowników, którzy chętnie działają na rzecz ochrony środowiska – biorą udział w szkoleniach edukujących z tego zakresu, a także segregują śmieci. W tym roku przygarnęliśmy na teren naszego zakładu 6 pszczelich rodzin, czyli około 120 tysięcy pszczół. To mały krok, jednak z naszej perspektywy niezwykle istotny. Do dziś bardzo mało osób zdaje sobie sprawę, jak wiele w naszym życiu zależy od pszczół i jak wyglądałby świat, gdyby ich zabrakło. Wiosną planujemy powiększyć naszą pasiekę o kolejne ule z pszczelimi rodzinami – mówi Anna Chylewska, Dyrektor Operacyjno -Wykonawczy Maczfit Foods.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.