Partner portalu
Maczfit: nowa oferta zmieni zasady na rynku diety pudełkowej Maczfit z nową ofertą "Wybór Menu"; fot. materiały prasowe

Maczfit: nowa oferta zmieni zasady na rynku diety pudełkowej

Maczfit wystartował z nową ofertą "Wybór Menu", która zmieni zasady na rynku diety pudełkowej. Od teraz klient może samodzielnie zarządzać swoim planem dietetycznym i codziennie dostosowywać go do swoich potrzeb.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 11 lutego 2020 12:13

- Wybór Menu to nowa funkcjonalność przygotowana z myślą o klientach, którzy oczekują oferty dostosowanej do swoich potrzeb i możliwości modyfikacji posiłków wedle własnych gustów smakowych lub wykluczeń dietetycznych. Wierzymy, że dieta powinna być dla klienta, a nie odwrotnie. W Maczfit stawiamy na najwyższą jakość posiłków skomponowanych w oparciu o wiedzę, a nie modę. Zbadaliśmy potrzeby naszych klientów i na tej podstawie dopracowaliśmy nasza ofertę tak, by każdy znalazł w niej coś dla siebie, a jednocześnie miał wpływ na to co je – mówi Maciej Lubiak, założyciel i prezes Maczfit. 

W ciągu ostatnich lat firma obserwuje otwartość klientów na nowe propozycje dietetyczne, ale też wyraźne zapotrzebowanie na elastyczność wyboru w codziennych zestawach Maczfit. Bez względu na wybrany program dietetyczny zdarzało się, że w dedykowanej diecie znajdował się składnik, którego klient nie lubi czy na który ma alergię. W badaniach konsumenckich przygotowanych na zlecenie Maczfit powtarzały się pytania o możliwość wykluczenia określonych składników diety oraz personalizację zamówień. 

- Od początku istnienia Maczfit dostosowujemy się do oczekiwań naszych klientów i stopniowo wprowadzamy innowacyjne rozwiązania w zakresie nowych technologii, zaplecza produkcyjnego, jak i samego żywienia. Szerokie portfolio diet i najwyższa jakość produktów sprawiają, że z cateringu Maczfit codziennie korzysta ponad 7 tysięcy osób. Dysponujemy najnowocześniejszą halą produkcyjną w Europie o powierzchni 4 tysięcy metrów kwadratowych i zespołem liczącym 250 osób, dzięki czemu możemy przygotować ponad 20 tysięcy 5-daniowych zestawów na dobę.” – dodaje Anna Chylewska, Dyrektor Operacyjny-Wykonawczy Maczfit.

Od teraz w najnowszej ofercie klient ma wybór - może dostosować swój zestaw według dostępnych zestawów smakowych oraz wskazanych alergenów w składzie posiłku. W skrócie oznacza to, że może zrezygnować z mięsa oraz słodkich śniadań lub zdecydować się na dietę bezglutenową i bez laktozy przy zachowaniu wytrawności smaków. Może indywidualnie skomponować swoją dietę i modyfikować ją, jeśli będzie miał ochotę na zmianę. W Polsce, to kompletnie nowe podejście do klienta.

 - Wybór Menu to pionierski krok w rozwoju firmy – klienci nie muszą już wybierać jednej z dostępnych, ale nie do końca dopasowanych pod nich diet. Od dziś sami kreują sobie plan a my zajmujemy się całą resztą, dbając o ich wygodę i satysfakcję. Wprowadzamy personalizację diety pudełkowej w Polsce jako pierwsi na tak dużą skalę. Wierzymy, że tym ruchem zachęcimy konsumentów do świadomego zdrowego odżywiania i podejmowania mądrych decyzji wpływających na jakość ich codziennego życia. To gwarantowany sukces i spodziewamy się przypływu nowych klientów i wzrostu zamówień - dodaje Maciej Lubiak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.