×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Maczfit wystartował z noworoczną kampanią
Głodni równowagi - to hasło noworocznej kampanii Maczfit. / fot. materiały prasowe

Maczfit wystartował z noworoczną kampanią

Autor: Jakub Szymanek Data: 03 stycznia 2023 12:43

Maczfit wystartował z noworoczną kampanią pod hasłem „Głodni równowagi”.

Nowa kampania Maczfit

Maczfit w nowej kampanii „Głodni równowagi” zwraca uwagę na codzienne historie ludzi, którzy potrzebują życiowej równowagi, pozytywnych doświadczeń i więcej wolnego czasu na życie tak, jak lubią.

W naszej kampanii przypominamy o życiowej równowadze, której wszyscy tak bardzo potrzebujemy i pokazujemy, jak nasza marka może pomóc w jej osiągnięciu. Obecna sytuacja społeczno-ekonomiczna spędza sen z powiek wielu z nas. W jej obliczu nawet małe wyzwania potrafią być stresujące i czasochłonne, dlatego postanowiliśmy wesprzeć naszych konsumentów w znalezieniu odpowiedniego balansu, który pozwala na realizację życiowych pasji, zadbanie o swoją rodzinę oraz znalezienie czasu dla siebie. Jak? Dając im wygodne i elastyczne rozwiązania, które zdejmują z nich część codziennych obowiązków, a to wszystko w cenie dostosowanej do realiów rynkowych i finansowych – wyjaśnia Dyrektor ds. Marketingu i PR.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Kampania obejmuje TV, VOD, radio, digital oraz działania w zakresie PR i SoMe. Komunikację marki wspierają influencerzy i ambasadorzy marki, m.in. Anita Sokołowska, Maria Gaca, Michał Ligocki czy Kasia Sokołowska. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz