Partnerzy portalu
McDonald's otwiera swoją pierwszą "dark kitchen" fot. shutterstock

McDonald's otwiera swoją pierwszą "dark kitchen"

Sieć McDonald's, otworzyła swoją pierwszą „dark kitchen” w Wielkiej Brytanii - wszystko po to, by sprostać boomowi związanemu ze zwiększonym popytem na dostawy żywności do domu.

Autor: www.horecatrends.pl/ www.propertyweek.com Data: 13 listopada 2019 16:55

 

"Ciemna kuchnia" McDonalds nie jest podłączona do restauracji i będzie używana do przygotowywania posiłków, aby zaspokoić rosnący apetyt na dostawy McDonald's bezpośrednio do klientów za pośrednictwem aplikacji takich jak Uber Eats.

Na potwierdzeniach rachunków klientów McDonald's oraz w aplikacji UberEats będzie wyjaśnione, że jedzenie zostało przygotowane w kuchni, a nie w tradycyjnej restauracji.

Rzecznik McDonald's zapewnił, że ciemna kuchnia wygląda dokładnie tak samo, jak wszystkie inne kuchnie w całym kraju sieci i zapewnia takie same, smaczne potrawy, jakich oczekują klienci.

Wirtualne restauracje to nic innego, jak ukryte kuchnie wydające posiłki. Stąd pozostałe nazwy, jak shadow kichen, ghost kitchen czy dark kitchen. Miejsca takie mają swoje logo i – podobnie jak tradycyjne lokale – pracują nad rozwojem marki. Można zjeść przygotowane przez nich posiłki. Nie można ich jednak odwiedzić. Dania dystrybuowane są w ramach dowozu.

Rynek ghost kitchen bardzo dynamicznie się rozwija. U naszych zachodnich sąsiadów powstają nawet  sieci oferujące kilka wirtualnych marek, rozwijanych tylko i wyłącznie przez różne platformy online.

Nic zresztą dziwnego. Rozwiązanie to wydaje się korzystne dla wszystkich stron: konsumentów, restauratorów/kucharzy oraz dystrybutorów, czyli graczy na rynku delivery.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Nieciem,

    Nie rozumiem

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.