Nice To Fit You działa społecznie



horecatrends.pl/informacja prasowa - 23 lutego 2021 13:57


Marki coraz częściej angażują się w tematy ważne społecznie. Dzisiaj przypada Międzynarodowy Dzień Pomocy Potrzebującym, dlatego podsumowujemy działania społeczne Nice To Fit You – marki cateringu dietetycznego.

W ciągu ostatnich miesięcy marka NTFY zaangażowała się w kilka inicjatyw, a beneficjentami działań były osoby starsze, bezdomne, dzieci oraz czworonogi. Pomoc była udzielana we współpracy z fundacjami i stowarzyszeniami: Stowarzyszeniem Maili Bracia Ubogich, Fundacją Kapucyńską, Fundacją One Day oraz Fundacją Rasowy Kundel.

Posiłki dla seniorów

Jednym z regularnych działań marki jest dostarczanie seniorom z Warszawy pełnowartościowych posiłków. W tym zakresie NTFY współpracuje ze Stowarzyszeniem Mali Bracia Ubogich. Ponad trzydziestu podopiecznych otrzymuje codziennie pełne posiłki prosto pod drzwi ich domów. Jest to o tyle ważne, że wiele starszych osób ma problem z codziennymi zakupami czy gotowaniem. Dlatego dostarczane posiłki podnoszą komfort życia podopiecznym Stowarzyszenia.  

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Wigilia dla osób bezdomnych

W ostatnią Wigilię Nice To Fit You wspólnie z Fundacją Kapucyńską zorganizowała akcję „Bezgłodni w Wigilię”, w ramach której osobom bezdomnym przekazanych zostało 700 całodziennych zestawów składających się ze śniadania, obiadu i kolacji. Jedzenie rozdawane było 24 grudnia 2020 roku od rana do godzin popołudniowych.

Prezenty gwiazdkowe dla najmłodszych

W ramach Black Friday marka – zamiast wprowadzania wielkich rabatów – zachęcała swoich klientów do przekazywania funduszy na rzecz podopiecznych Fundacji One Day, a dokładnie na projekt „Gwiazdka One Day 2020”. W ramach akcji każde dziecko otrzymało bon o wartości 150 zł, dzięki któremu mogło sobie kupić wymarzony prezent. Zorganizowano też koncert online z udziałem znanych artystów.

Mural dla psów

Na początku tego roku marka NTFY zaangażowała się w akcję „Pies to przywilej” organizowaną przez Fundację Rasowy Kundel, która opiekuje się porzuconymi czworonogami.  Akcja miała zwrócić uwagę na to, jak powinniśmy traktować zwierzęta. Na Patelni przy stacji Metro Centrum pojawił się mural, na którym zaprezentowani zostali podopieczni Fundacji. Kreacja powstała właśnie we współpracy Fundacji z marką Nice To Fit You oraz Agencją Good Looking Studio. 

– Działania społeczne są na stałe wpisane w naszą strategię. Staramy się nie ograniczać do pomocy związanej z dostarczaniem posiłków osobom potrzebującym, chociaż chętnie to robimy, lecz również szukać innych obszarów, gdzie moglibyśmy pomóc. Zawsze do współpracy wybieramy organizacje, które mają ogromne doświadczenie w swoich obszarach. Wtedy mamy pewność, że pomoc trafi do tych, którzy najbardziej jej potrzebują – komentuje Rafał Bartoszewicz, dyrektor marketingu i sprzedaży Nice To Fit You.

 

Nice To Fit You to ogólnopolska firma cateringowa z wyborem menu do 30 dań każdego dnia. Oferta Nice To Fit You jest dostępna w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce. Firma na bieżąco bada opinie użytkowników tak, aby posiłki były zgodne z oczekiwaniami klientów. Nad jadłospisami czuwają dietetycy, zaś produkty do przygotowywania potraw są bardzo wysokiej jakości.