Partnerzy portalu
Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz! Catering dietetyczny a profil w social media Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz! Catering dietetyczny a profil w social media / fot. materiały prasowe

Nie ma Cię na Facebooku? Nie istniejesz! Catering dietetyczny a profil w social media

A gdyby tak przenieść się do komunikacji przyszłości, która spełnia Twoje oczekiwania i jest kilka kroków przed Tobą wiedząc, czego potrzebujesz? To jest możliwe już teraz - wystarczy kliknąć...

Autor: Materiał firmy Nice To Fit You Data: 26 lutego 2021 15:36

Obecne światowe trendy, a dokładniej popularność aplikacji na telefon - portali społecznościowych - udowodniły, że świadomość konsumenta w internecie wzrasta, co za tym idzie - brandy coraz mocniej stawiają na działalność w sieci. Wiele firm udowodniło, że przenoszenie sklepów stacjonarnych do internetu, działa - zwłaszcza w covidowych okolicznościach. Rozwój technologiczny, tempo życia, spowodowały, że media społecznościowe z portali do nawiązywania prywatnych relacji stały się machiną marketingową dla firm na całym świecie. Jakość świadczonych przez brandy usług stała się tak samo ważna jako świadomie zbudowane social media oraz ich profesjonalna obsługa. Kluczem do sukcesu marki nie jest klasyczny feed, lecz stawianie na odważne, niekonwencjonalne działania. Taką firmą jest Nice To Fit You, która jest liderem na rynku w budowaniu komunikacji przyszłości - komunikacji, która jest kilka kroków przed użytkownikiem, która w pełni dopasowuje się do jego potrzeb.   

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Przeglądaj, smakuj, decyduj

Kanały społecznościowe marki Nice To Fit You to najprostsza droga, żeby zasmakować się w serwowanych przez brand zdrowych posiłkach. Smaczne, realne zdjęcia - dzięki, którym możesz zdecydować na jakie danie masz ochotę oraz sprawdzić jakie nowości zostały przygotowane w menu. Poprzez apetyczne fotografie można żonglować planem swoich posiłków - bo w Nice To Fit You możesz grymasić, przebierać, oceniać spośród 30 dań dziennie. Zdjęcia to nie jedyna zaleta ich kanałów, które cieszą się dużym zainteresowaniem użytkowników - Instagram Nice To Fit You gromadzi społeczność aktywowaną poprzez nietuzinkowe konkursy, zajęcia online oraz działania CSR-owe, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Użytkownicy uwielbiają angażować się w działania marki, bo widzą, że ich działania przekładają się na większą skalę. Największą zaletą social mediów brandu jest  bezpośredni kontakt, dostępność informacji i pełna obsługa Klienta - te wartości są wpisane w DNA marki, które są jej najwyższą wartością.

Dostępność, elastyczność, prostota

Dzięki aplikacji masz możliwość podglądania dań wpisanych w menu na najbliższe dni. Na podstawie zdjęć możesz zdecydować czy pancakes z ricottą, kanapka razowa z truflowym mayo, czy gofry z pesto bazyliowym, to śniadanie na które masz dziś ochotę. Poza pełnym wyborem posiłków codziennie masz możliwość oceniać dania, które miałeś okazję smakować.

W konsekwencji do jadłospisu częściej trafią dania, które skradły Twoje kubki smakowe, a co więcej – po każdym ocenionym dniu Twoją skarbonkę zasilą środki, obniżające koszt następnej diety. Wybranie i ocenienie posiłków w przerwie w pracy? Masz to na wyciągnięcie ręki. Wystarczą trzy kliknięcia i gotowe. Proste!

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.