Partnerzy portalu
Nie tylko Uber Eats. McDonald's rozwija McDelivery (wywiad) fot. shutterstock

Nie tylko Uber Eats. McDonald's rozwija McDelivery (wywiad)

- Platformy dostaw jedzenia różnią się między sobą ofertą, mają różnych użytkowników i są dostępne w innych lokalizacjach. Poszerzając grono naszych partnerów, mamy więc możliwość dotarcia do większej liczby konsumentów w krótkim czasie - mówi serwisowi horecatrends.pl, Monika Dąbrowska, McDelivery Lead.

Autor: horecatrends.pl Data: 03 października 2019 07:56

Horecatrends.pl: McDonald's zdecydował się w ostatnim czasie na współpracę z nowymi partnerami usługi delivery. Dlaczego?

Monika Dąbrowska, McDelivery Lead: Usługa McDelivery dostępna jest w Polsce od 2017 roku. Rynek McDelivery w tym czasie  rozwija się w tempie 20% rocznie. W tym czasie zrealizowaliśmy ponad 1,2 mln zamówień. Dbamy o naszych gości i chcemy dostosować się do ich potrzeb. Konsumenci oczekują jeszcze większej dostępności ich ulubionych dań i skrócenia czasu dostaw. Dlatego też decydujemy się na poszerzanie listy współpracujących z nami dostawców.

Platformy dostaw jedzenia różnią się między sobą ofertą, mają różnych użytkowników i są dostępne w innych lokalizacjach. Poszerzając grono naszych partnerów, mamy więc możliwość dotarcia do większej liczby konsumentów w krótkim czasie.

Z jakimi dostawcami food delivery współpracuje teraz sieć?

Aktualnie współpracujemy z Uber Eats, Wolt i Pyszne.pl.

Czy jesteście otwarci na nowych graczy na tym rynku?

McDonald’s to nowoczesna marka, która podąża za oczekiwaniami swoich konsumentów. Wciąż mamy apetyt na więcej, również w zakresie poszerzania oferty McDelivery.

Jak ważny dla McDonald's jest kanał delivery?

Rynek gastronomiczny zmienia się bardzo dynamicznie. Obserwujemy bardzo istotny trend convenience – goście chcą mieć dostęp do swoich ulubionych dań już nie tylko w restauracjach, ale także w domu i innych dogodnych lokalizacjach. Między innymi z tego powodu kanał delivery jest dla nas tak ważny. Aktualnie usługa McDelivery dostępna jest w 130 restauracjach, w 12 miejscowościach w Polsce. Do końca roku planowane jest rozszerzenie o kolejnych 7 lokalizacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.