×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Nowa kampania Maczfit zachęca do bycia… głodnym
Hasło Maczfit na 2022 r. to ''Głodni Życia''. Fot. Materiały prasowe

Nowa kampania Maczfit zachęca do bycia… głodnym

Autor: KG/horecatrends Data: 03 stycznia 2022 13:50

Marka Maczfit zaprezentowała nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie ''Głodni Życia''. Firma nawołuje do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.

Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy - fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Dlatego marka cateringu dietetycznego Maczfit postawiła na hasło: Głodni Życia.

Marka zachęca, by pozostać głodnym wyzwań, równowagi, spokoju i zdrowia.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości - mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w marce Maczfit.

I dodaje: - Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz