Marka Maczfit zaprezentowała nową platformę komunikacji na rok 2022, której towarzyszy hasło przewodnie ''Głodni Życia''. Firma nawołuje do realizacji pasji i marzeń, kolekcjonowania niezapomnianych wspomnień oraz czerpania z życia garściami.
Badania dowodzą, że w nowym roku wśród konsumentów uwydatnią się trzy istotne z punktu widzenia branży health & wellness trendy - fokus na zdrowie mentalne, nowe wyzwania i holistyczne podejście do zdrowia. Dlatego marka cateringu dietetycznego Maczfit postawiła na hasło: Głodni Życia.
Marka zachęca, by pozostać głodnym wyzwań, równowagi, spokoju i zdrowia.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Podczas pracy nad nową platformą komunikacji punktem wyjścia były dla nas obecna sytuacja oraz potrzeby naszych klientów. Zależało nam na tym, aby wesprzeć ich w codziennych wyzwaniach, niestabilnej rzeczywistości - mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR w marce Maczfit.
I dodaje: - Badając trendy, zdaliśmy sobie sprawę, jak bardzo pandemiczne przesilenie wpłynęło na społeczeństwo. Konsumenci pragną nowych doświadczeń, poszukują wyzwań i po prostu chcą żyć na własnych zasadach.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.