Partner portalu
Ola Lazar: Na recenzję warto patrzeć jako na darmowe badanie satysfakcji klienta Ola Lazar, ekspertka rynku foodtech

Ola Lazar: Na recenzję warto patrzeć jako na darmowe badanie satysfakcji klienta

Najwyższe wzrosty osiągają obecnie restauracje działające w segmencie delivery, więc wejście w ten kanał sprzedaży jest obecnie z punktu widzenia, uwzględniający excela, jak najbardziej - pożądane przekonuje Ola Lazar, ekspertka rynku foodtech.

Autor: www.horecatrends.pl Data: 08 lipca 2020 13:39

Agregatory, typu Pyszne.pl mają wiedzę użyteczną z punktu widzenia restauratora, bo mają pełny obraz rynku, wiedzą jakie dania są najczęściej zamawiane, w jakich godzinach. To powoduje, że restaurator może zacząć działać bez konieczności testowania szans swojego sukcesu metodą prób i błędów - mówi Ola Lazar.

Doradzałabym, aby traktować recenzje restauracji w serwisach społecznościowych jako darmową informację zwrotną od klientów i wskazówkę co jest istotne z punktu widzenia zamawiającego czy gościa i co można poprawić. Do recenzji trzeba podejść ze spokojem, nie walczyć z nimi, niektóre zignorować. Warto też spojrzeć na nie jako źródło wniosków do poprawy jakości obsługi. Jest to trudne emocjonalnie, bo jedzenie jest produktem emocjonalnym i miejscem realizacji pasji, ale także biznesem, który może być każdego dnia lepszy.

Ważne, żeby oddzielić warstwę emocjonalną i merytoryczną recenzji od siebie - podsumowuje Ola Lazar.

Dowiedz się więcej! Kliknij aby pobrać poradnik!

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.