Partnerzy portalu
"Pan Kanapka" dostarczający posiłki w biurowcach może zbankrutować "Pan Kanapka" dostarczający posiłki pracownikom biurowym może zbankrutować; fot. shutterstock

"Pan Kanapka" dostarczający posiłki w biurowcach może zbankrutować

Nawet 70-80 tysięcy kanapek i dań dziennie – tyle sprzedawała firma Ślimak, zaopatrująca pracowników biurowych w drugie śniadanie. Dziś nie sprzedaje nic, a jej właściciel z niepokojem patrzy w przyszłość. Jeśli nic się nie zmieni, zwolni pozostałe 100 osób ze swojej załogi, a firma zbankrutuje  – czytamy na wp.pl.

Autor: wp.pl Data: 03 kwietnia 2020 08:55

Ślimak zaczął wozić kanapki do biur w 2003 roku, przez ten czas zdobywając kolejne dzielnice, budynki, firmy. W efekcie ostatnio zatrudniał już ponad 200 osób, które codziennie sprzedawały ok. 100 tysięcy kanapek i posiłków pracownikom korporacji i innych instytucji.

- Decyzję o zawieszeniu działalności podjęliśmy jeszcze zanim premier ogłosił pierwsze obostrzenia, nie było na co czekać. Widzieliśmy co się dzieje, że ludzie boją się wychodzić, że firmy wysyłają swoich ludzi do pracy w domu albo po prostu ich zwalniają – mówi Rafał Lizun, szef firmy cateringowej Ślimak w rozmowie z WP Finanse.

Więcej na wp.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

komentarze

  • Heh

    O. Zbankrutuje inni się otworzą w tej branży jest duża konkurencja ale dużo ludzi sprzedaje dziennie po 50 posiłków i też się cieszą

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.