Partner portalu
Pizza Hut uruchamia pilotażowy bezkontaktowy odbiór pizzy wprost do samochodu fot. materiały prasowe Pizza Hut

Pizza Hut uruchamia pilotażowy bezkontaktowy odbiór pizzy wprost do samochodu

W sześciu restauracjach Pizza Hut uruchamia właśnie Hut Point czyli pilotażowy bezkontaktowy odbiór pizzy wprost do samochodu. Jak to działa? Gość restauracji parkuje w specjalnie wyznaczonym miejscu, uchyla szybę lub otwiera bagażnik, a pracownik umieszcza pizzę w środku.

Autor: www.horecatrends.pl / informacja prasowa Data: 06 lipca 2020 12:55

Po bezkontaktowym dowozie i odbiorze w restauracji to już trzecie bezkontaktowe udogodnienie, które marka wprowadza w związku wymaganymi obecnie środkami bezpieczeństwa. Dla wielu gości może być także ułatwieniem - zamawiają pizzę online i odbierają ją w drodze z pracy do domu. Warto wspomnieć, że z dużym powodzeniem marka testuje sprzedaż prosto do bagażnika również w USA. 

W przypadku tego nowatorskiego i jednocześnie uwzględniającego social distancing rozwiązania, gość nie musi wchodzić do restauracji czy podjeżdżać do okienka drive thru. Pracownik - w masce i rękawiczkach, dostarcza zamówienie prosto do zaparkowanego samochodu - wystarczy, że gość otworzy bagażnik lub uchyli okno. 

Z rozwiązania skorzystać mogą ci wielbiciele pizzy, którzy zamawiają ją online. Składając zamówienie przez internet trzeba kolejno: kliknąć “Odbiór w lokalu”, wybrać odpowiednią lokalizację, a następnie opcję “Zamów z odbiorem osobistym”. Potem wystarczy sfinalizować zamówienie i podjechać po wybraną pizzę do restauracji. Na parkingu należy się kierować na specjalnie oznakowane miejsce. 

Odbiór z Hut Point na parkingu na razie jest możliwy w sześciu restauracjach w całym kraju: w Gdańsku, Koszalinie, Warszawie, Poznaniu, Rzeszowie i Wrocławiu**. Jeśli rozwiązanie się sprawdzi Pizza Hut nie wyklucza rozszerzenia o kolejne restauracje.

Marka rozwiązanie Hut Point wspiera także komunikacją w social mediach (posty sponsorowane w wybranych lokalizacjach) i bannerami na stronie pizzahut.pl. Dział marketingu przygotował ją we własnym zakresie. Działania PR realizuje 180heartbeats + JUNG v MATT. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.