Partnerzy portalu
PizzaPortal zmienia szyld na Glovo. Rebranding zakończy się w tym roku PizzaPortal zmienia się w Glovo; Piotr Kruszyński

PizzaPortal zmienia szyld na Glovo. Rebranding zakończy się w tym roku

Autor: horecatrends.pl Data: 11 marca 2020 11:44

- Jesteśmy w trakcie integracji z Glovo, docelowo będziemy działać na polskim rynku pod tą marką, do czego powinno dojść jeszcze w 2020 roku - mówi Piotr Kruszyński, prezes PizzaPortal.pl.

PizzaPortal.pl powoli zmienia się w Glovo. Już niedługo serwis do zamawiania jedzenia będzie działać tylko pod żółtym szyldem. Poszerzy także swoje usługi. W biurze firmy trwają już przygotowania do rebrandingu, który ma się zakończyć jeszcze w 2020 roku.

Zob. PizzaPortal.pl ma nowego właściciela. Kim jest Glovo?

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- To partnerstwo wiąże się z przejściem do branżowej drugiej generacji. Przestajemy być wyłącznie serwisem, który agreguje oferty restauracji i łączy z nimi klientów. W dużych miastach przejmujemy już realizację dostaw od restauracji i wierzymy, że rynek będzie szedł w tę stronę. PizzaPortal.pl ma ogromne doświadczenie, działając ponad 10 lat na rynku. Połączenie sił z Glovo da nam ogromną przewagę rynkową, a docelowo będziemy walczyć o miano lidera e-delivery w Polsce - komentuje Piotr Kruszyński.

Przypomnijmy, że w sierpniu 2019 roku AmRest ogłosił zbycie 100% udziałów własnych w Restaurant Partner Polska (właściciel PizzaPortal) do Glovo, hiszpańskiej platformy zamówień online i dostaw do domu. (Zob. AmRest sprzedaje PizzaPortal).

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz