Partner portalu
PizzaPortal.pl: Lunch staje się już benefitem na równi z opieką medyczną i kartami sportowymi fot. materiały prasowe

PizzaPortal.pl: Lunch staje się już benefitem na równi z opieką medyczną i kartami sportowymi

Starając się zdobyć najbardziej wykwalifikowanych pracowników oraz zapewnić im jak najlepsze warunki rozwoju, firmy prześcigają się w rozwiązaniach employer brandingowych – kreatywnych benefitach pozapłacowych, jak np. vouchery na zamówienia jedzenia z takich serwisów jak PizzaPortal.pl. Lunch powoli staje się już nowym dodatkiem pracowniczym na równi z opieką medyczną i kartami sportowymi.

Autor: Horecatrends.pl Data: 12 grudnia 2018 11:51

Rynek kandydata i dynamicznie rozwijająca się kultura pracy sprawiają, że pracodawcy i pracownicy kładą duży nacisk na tzw. work-life balance. Istotne jest także, zapewnienie pracownikowi warunków, które sprawią, że będzie nie tylko zadowolony ze swojego miejsca pracy, ale także jego produktywność wzrośnie. Jednym z elementów, który w ostatnich latach zyskuje na popularności, jest posiłek w miejscu pracy. Owoce dostarczane do biura, karty przedpłacone umożliwiające stołowanie się w restauracjach w całej Polsce, śniadania firmowe czy dni tematyczne jak „pizza day” lub „słodkie poniedziałki” zadomowiają się w firmowych kalendarzach. Według ekspertów wspólne spożywanie posiłku sprzyja tworzeniu się więzi, integracji i dobrej atmosferze miejsca pracy.

W dobie rynku kandydata, pracodawcy coraz częściej wybierają niestandardowe rozwiązania myśląc o benefitach pozapłacowych. Najpopularniejsze są karty sportowe, pokoje relaksu, ale także dofinansowania do posiłków czy stołówka pracownicza. Czynnikiem sukcesu staje się również stała współpraca z platformami do zamawiania jedzenia online np. w formie zniżek lub voucherów.

– Już teraz pracodawcy zapewniają pracownikom specjalne vouchery na zamówienia z PizzaPortal.pl, dzięki czemu mogą skoncentrować się na swoich obowiązkach, a jedzenie zostanie dostarczone do nich dokładnie wtedy, gdy będą tego chcieli – mówi Anna Zając, brand manager PizzaPortal.pl.

Branża dostaw jedzenia w perspektywie działań employer brandingowych jest bardzo przyszłościowym rozwiązaniem, biorąc pod uwagę jej rosnący potencjał. Polacy z roku na rok coraz chętniej korzystają z dostawy jedzenia nie tylko do domu, ale także do biura. Obecnie na zamówienia w dostawie wydajemy o 60-70 proc. więcej niż w roku ubiegłym, a sam rynek wart jest około 600 mln złotych.

Jedzenie gorących posiłków w porze lunchu staje się też powoli trendem zarówno wśród pracowników wielkich korporacji, jak i małych dynamicznie rozwijających się firm. Według badań przeprowadzonych przez serwis PizzaPortal.pl, Polacy do pracy najchętniej zamawiają potrawy kuchni amerykańskiej, włoską pizzę oraz burgery. Chociaż preferencje kulinarne różnią się nieznacznie w zależności od regionu Polski, to dziś przeciętnie na obiad zamawiany do pracy wydajemy od 30 do 40 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.