Partnerzy portalu
PizzaPortal.pl o Glovo: Liczymy, że uda nam się zrewolucjonizować e-delivery Piotr Kruszyński, CEO PizzaPortal.pl

PizzaPortal.pl o Glovo: Liczymy, że uda nam się zrewolucjonizować e-delivery

- Pozostaję na stanowisku CEO, a zespół PizzaPortal.pl pracuje dalej. Nadal będziemy także blisko współpracować z AmRest. Glovo chce rozwijać swoje usługi w Polsce, dostrzegając potencjał naszego rodzimego rynku. PizzaPortal.pl to doskonały partner - mówi w wywiadzie dla www.horecatrends.pl, Piotr Kruszyński, CEO PizzaPortal.pl.

Autor: Anna Wrona, www.horecatrends.pl Data: 21 sierpnia 2019 08:44

Przypomnijmy, AmRest ogłosił zbycie 100% udziałów własnych w Restaurant Partner Polska (właściciel PizzaPortal) do Glovo, hiszpańskiej platformy zamówień online i dostaw do domu.

Czy w związku z nowym właścicielem PizzaPortal.pl nastąpią zmiany w logotypie i kolorystyce? Jeśli tak, to na kiedy planowany jest rebranding?

Na takie decyzje jest jeszcze za wcześnie. Zespół Pizzaportal.pl nadal pracuje nad realizacją wcześniej założonych planów.

Jakie są mocne strony Glovo? Co wyróżnia tę firmę na światowym rynku delivery?

Glovo to najpopularniejszy hiszpański agregator założony w 2015 roku w Barcelonie. To obecnie najszybciej rozwijający się gracz na rynku dostaw jedzenia. Glovo zorganizowało flotę dostawców, dzięki czemu ma większą kontrolę nad dostarczanym zamówieniem. Firma zajmuje się nie tylko dowozem posiłków zamawianych przez aplikację, ale również dostawą zakupów, leków pod drzwi zamawiającego czy odbiorem kluczy, które zostawiliśmy w domu. Cały proces – od zamówienia do dostarczenia – trwa mniej niż godzinę w obrębie danego miasta. W ciągu zaledwie czterech lat funkcjonowania firma weszła na 26 rynków w różnych państwach. To ogromny sukces, który świadczy o świetnym sposobie funkcjonowania i dobrze ukierunkowanej strategii.

Jakie ważne decyzje oprócz wejścia do Polski podjęło w ostatnim czasie Glovo?

Wejście na polski rynek to kolejny krok do ekspansji Glovo. Polska jest doskonałym miejscem do rozwijania obszarów e-delivery. Branża HoReCa w Polsce rośnie ponad 6 proc. rok do roku i wyceniana jest obecnie na blisko 30 mld zł. Sam rynek zamówień jedzenia w 2018 roku wyniósł blisko 6 mld zł, co stanowi około 25 proc. obrotów rynku restauracyjnego. Z kolei rynek zamówień online rośnie w tempie nawet 50 proc. rocznie, a w ostatnim roku osiągnął wartość blisko 0,9 mld zł. Szacujemy, że za blisko pięć lat połowa jedzenia będzie zamawiana przez internet, a wartość rynku wyniesie 6 mln zł. Ponad 90 proc. osób w wieku powyżej 15 lat zamawia jedzenie online. Te dane pokazują, że obszar zamówień online rośnie w dynamicznym tempie, a na rynku potrzebny jest duży gracz, który sprosta rosnącej liczbie zamawiających zarówno w zakresie obsługi zamówień, jak i samych dostaw.

Jak będzie przebiegała współpraca? Jak będę przebiegały procesy decyzyjne?

Pozostaję na stanowisku CEO, a zespół PizzaPortal.pl pracuje dalej. Nadal będziemy także blisko współpracować z AmRest. Glovo chce rozwijać swoje usługi w Polsce, dostrzegając potencjał naszego rodzimego rynku. PizzaPortal.pl to doskonały partner - mamy stałe grono zamawiających, które rośnie każdego miesiąca. Świetnie znamy polskie realia i naszych odbiorców oraz wiemy, czego potrzebują i jakie są ich oczekiwania. Badamy trendy, a nasza oferta zmienia się wraz ze zmianami społecznymi. Łącząc swoje siły z Glovo jesteśmy w stanie zapewnić produkt maksymalnie dostosowany do potrzeb klienta XXI wieku. Nadal z naszym zespołem będziemy budować markę serwisu i dbać o jego rozwój. Transfer wiedzy i bazowanie na dotychczasowych doświadczeniach zarówno Glovo, jak i PizzaPortal.pl pozwolą nam ulepszyć oferowane usługi. Naszą ambicją jest bycie liderem rynku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.