PizzaPortal.pl rusza z nową promocją „Kampania Wyborna”



www.horecatrends.pl/pr - 09 października 2019 14:12


„Kampania Wyborna” to akcja promocyjna skierowana do wszystkich zamawiających posiłki za pomocą PizzaPortal.pl. Do 13 października wybierając danie na platformie klient otrzyma 15 proc. zniżki na wybrane produkty. Kampania promowana jest w social mediach i na PizzaPortal.pl.

W ramach kampanii platforma wyszczególniła pięciu bohaterów, a tym samym przedstawicieli poszczególnych kuchni. To Małgorzata Serowa z Partii Pizzy i Sosy, Dżordż Dablju Bejkon z hasłem „100% wołowiny, 100% sukcesu”, Grzegorz Schabowy z Koalicji Obiadowej, Janusz Kebs-Mieszany z hasłem „Czy chłop, czy baba każdy kocha kebaba” oraz Jan Maria Rolka z Partii Sushi Lunch Dostawa.

PizzaPortal.pl jest pierwszym w Polsce serwisem umożliwiającym zamawianie jedzenia online. Działa na rynku od 2010 roku i skupia oferty blisko 4000 restauracji z ponad 300 miast w całym kraju.