PizzaPortal.pl stawia na coraz mniejsze miasta - ze względu na to, że tam klientów przybywa. W dużych nie boi się Ubera - informuje "Puls Biznesu".
- Przez ostatnie dwa lata pracowaliśmy nad transformacją firmy m.in.przebudowaliśmy całą strukturę IT, usprawniliśmy organizację, a teraz czas na przyspieszenie z budowaniem skali biznesu — mówi Piotr Kruszyński, od stycznia prezes PizzaPortal.pl w rozmowie z "PB". Zapowiada, że w tym roku do portalu dołączy 2 tys. restauracji. Dziś jest ich blisko 4 tys.
PizzaPortal.pl coraz mocniej rozgląda się za miastami z 50-100 tys. mieszkańców — a nawet jeszcze mniejszymi. - Tam też powiększa się grupa klientów, która zamawia jedzenie online. To na razie małe rynki, ale chcemy być tam być obecni i gotowi do odpowiedzi na ten trend, gdy mocno przybierze na sile — dodaje prezes PizzaPortal.pl
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Więcej czytaj w Pulsie Biznesu.
Nie przegap najważniejszych wiadomości