Partnerzy portalu
Pyszne.pl wprowadza karty przedpłacone Takeaway Pay Pyszne.pl wprowadza karty przedpłacone Takeaway Pay Card

Pyszne.pl wprowadza karty przedpłacone Takeaway Pay

Autor: horecatrends.pl Data: 19 sierpnia 2021 10:16

Pyszne.pl wprowadza karty przedpłacone Takeaway Pay Card. Środki z nich pracownicy będą mogli przeznaczyć na wydatki związane z posiłkami.

Pyszne.pl zaoferuje swoim pracownikom karty Takeaway Pay. Dzięki nim zyskają oni możliwość zamawiania i opłacania posiłków m.in. podczas dojazdów do pracy, podróży służbowych lub spotkań bez konieczności raportowania wydatków.

Karty przedpłacone dla pracowników

Pierwszy etap wdrożenia zakłada wprowadzenie kart przedpłaconych dla pracowników w Europie do końca tego roku. Produkt będzie początkowo dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Polsce, Holandii i Niemczech, a wkrótce także w kolejnych krajach. Skorzystać z niego będzie można w wybranych lokalach gastronomicznych, które akceptują karty Maestro i Mastercard.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Adyen Issuing to rozwiązanie umożliwiające wydawanie kart pod własną marką. Adyen dostarcza wirtualne i fizyczne karty do swoich partnerów, dzięki czemu firmy zyskują większą kontrolę i możliwość analizy przepływów pieniężnych zarówno do dostawców, jak i tych, wychodzących od pracowników.

Adyen: Wyniki finansowe

Wraz z Partnerstwem z Pyszne.pl, Adyen ogłosił wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. W pierwszym i drugim kwartale firma przetworzyła wolumen transakcji na poziomie 216 mld euro, co oznacza wzrost o 67 % rok do roku. Zysk przed opodatkowaniem (EBITDA) wyniósł 272.7 mln euro (wzrost o 65%). Firma odnotowała wzrost w pierwszej połowie roku głównie dzięki obecnym klientom i długoterminowym utrwalającym się trendom takim jak Unified Commerce, cyfryzacja i bezgotówkowe metody płatności. W Polsce, Adyen nadal rozwija swoją działalność z zespołem 7 pracowników w Warszawie i wspiera nowo pozyskanych lokalnych i międzynarodowych klientów, takich jak LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, Nivea czy AirBnB.

Jak wynika z badania Edenred IPSOS, aż 75% badanych uważa, że karty żywieniowe to najbardziej preferowany benefit pracowniczy. 82% pracowników stwierdza, że pozytywnie wpływają one na życie firmowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz