Partner portalu
Rebel Tang:  Chcemy mieć ok. 100 wirtualnych restauracji do końca roku (wywiad) Rebel Tang to sieć wirtualnych restauracji: Vito Calzone, Grube Pierogi, Prosię Bardzo i Prokuratura

Rebel Tang: Chcemy mieć ok. 100 wirtualnych restauracji do końca roku (wywiad)

Rebel Tang to cztery koncepty wirtualnych restauracji działających wyłącznie w dowozie (cloud kitchens) do zaimplementowania w już istniejących lokalach gastronomicznych. Pomysł narodził się w czasie pandemii. O założeniach i szczegółach projektu serwis Horecatrends.pl rozmawia ze Stanisławem Magdij, współzałożycielem Rebel Tang.

Autor: Anna Wrona/Horecatrends.pl Data: 04 sierpnia 2020 08:15

Horecatrends.pl: Rebel Tang to firma tworząca wirtualne restauracje – restauracje bez lokali dla gości, oferujące swoje dania wyłącznie w dowozie. Pomysł na biznes powstał w okresie lockdownu. Jaki wpływ miała pandemia na projekt?

Stanisław Magdij, współzałożyciel Rebel Tang:  Pomysł na Rebel Tang narodził się w czasie pandemii i wynikał z mniejszej liczby gości odwiedzających restauracje. Jest to próba ucieczki do przodu – z jednej strony poprawienia wyników finansowych, z drugiej – utrzymania aktualnej liczby restauracji oraz miejsc pracy. Na całym świecie powstają firmy, które budują multikuchnie mające za zadanie dostarczanie szerokiej oferty posiłków w wersji dostawy do domów gości obawiających się przebywania w większych skupiskach ludzi. My wymyśliliśmy i opracowaliśmy  inny model ”wirtualnych restauracji”. Chcemy wykorzystywać istniejące kuchnie, a nie tworzyć nowe. Dać możliwość restauratorom zwiększenia obrotów i zdywersyfikowania oferty: podzielenia jej na ofertę w restauracji pod obecną marką i na kolejny brand lub brandy z dostawą do domu. Chcemy być wsparciem dla restauratorów, którzy już zainwestowali pieniądze, mają sprzęt, ale nie mają dla kogo gotować, a być może nie mają pomysłu, jak zabrać się za stworzenie konceptu pasującego do dostaw jedzenia do domu. My to wszystko załatwiamy: od strony produktowej po wsparcie marketingowe. Przejmujemy na siebie negocjacje z dostawcami – im jesteśmy więksi, tym łatwiej nam negocjować lepsze warunki dla wszystkich restauratorów, którzy przystąpią do współpracy z Rebel Tang .

Kto stoi za projektem?

Zebraliśmy się w pięć osób, każdy z trochę innej sfery biznesu: mamy dwóch restauratorów, osobę od social mediów, osobę od e-commerce oraz analityka. Dzięki temu udaje nam się połączyć wszystkie aktualne trendy biznesowo-rynkowe w jeden pakiet. Osoba, która rozpoczyna z nami współpracę, musi się martwić tylko o to, by dobrze przygotować posiłek i podać go kurierowi – resztę załatwiamy my.

Jakie są pierwsze wirtualne marki Rebel Tang i w jakich miastach działają?

Na początek stworzyliśmy 4 koncepty: Vito Calzone (odpowiedź na miłość Polaków do pizzy), Grube Pierogi, Prosię Bardzo (dania oparte o wieprzowinę) oraz Prokuratura (dania z kurczaka). Dostępne są one  w 8 lokalizacjach i tworzą łącznie 32 restauracje wirtualne. Do końca miesiąca dojdą jeszcze dwie lokalizacje, w których zostaną uruchomione wszystkie cztery koncepty. Będziemy mieli więc 40 wirtualnych restauracji w Polsce. Obecnie jesteśmy w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach, Bydgoszczy, Poznaniu i Wrocławiu.

Jakie są dalsze plany?

Następnym krokiem będzie uruchomienie konceptów w formie franczyzy. Mamy sporo zapytań. Dopinamy ostatnie sprawy formalno-prawne. Założeniem Rebel Tang jest mieć około 15 różnych konceptów restauracyjnych, które można dowolnie zaimplementować w każdej restauracji, która przystąpi do projektu. Pracujemy obecnie nad konceptem z kuchnią orientalną oraz dostawą zestawów grillowych. Pomysłów mamy dużo. Do końca roku chcemy mieć ok. 100 wirtualnych restauracji w naszej sieci. W przyszłym roku planujemy to podwoić. Prowadzimy też wstępne rozmowy w Czechach, na Ukrainie i Słowacji.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.