Sieci McDonald's i Chick-fil-A wprowadzają nową funkcję do aplikacji restauracji, która będzie śledzić lokalizację klientów składających zamówienia mobilne, aby pracownicy mogli zacząć przygotowywać posiłki, gdy znajdują się blisko restauracji - podaje businessinsider.com.
Chick-fil-A potwierdził, że jeśli klient złoży zamówienie w swojej aplikacji i włączy usługi lokalizacyjne, wówczas dana restauracja zostanie powiadomiona, gdy klient będzie blisko, aby personel mógł zacząć przygotowywać swoje zamówienie.
Starannie mierząc czas składania zamówień mobilnych, restauracje mogą skrócić czas oczekiwania klientów na odbiór zamówienia, jednocześnie zapewniając, że ich hamburgery i frytki są nadal chrupiące i gorące.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Technologia ta znana jest jako geofencing — wykorzystuje GPS do stworzenia wirtualnego ogrodzenia wokół lokalizacji.
Chociaż wdrażanie tego nowego cyfrowego udoskonalenia jest dopiero na wczesnym etapie, wstępne wyniki już wskazują na poprawę czasu obsługi i wyższe wyniki w zakresie zadowolenia klientów – powiedział inwestorom dyrektor finansowy McDonald's, Ian Borden.
Sieć przetestowała już tę funkcję w 100 amerykańskich restauracjach i stwierdziła, że czas oczekiwania klientów skrócił się średnio o jedną do dwóch minut. Teraz szerzej ją wdraża.
Nie przegap najważniejszych wiadomości