×

Subskrybuj newsletter
horecatrends.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.
Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Partnerzy portalu
Sieci fast food chcą śledzić lokalizację klientów. Są za to korzyści
McDonald's chce śledzić lokalizację klientów; fot. unsplash.com

Sieci fast food chcą śledzić lokalizację klientów. Są za to korzyści

Autor: oprac. PP za businessinsider.com Opublikowano: 01 czerwca 2023 14:08 | Zaktualizowano: 01 czerwca 2023 16:49

Sieci McDonald's i Chick-fil-A wprowadzają nową funkcję do aplikacji restauracji, która będzie śledzić lokalizację klientów składających zamówienia mobilne, aby pracownicy mogli zacząć przygotowywać posiłki, gdy znajdują się blisko restauracji - podaje businessinsider.com.

  • McDonald's i Chick-fil-A śledzą lokalizacje klientów, którzy składają zamówienia mobilne.
  • Restauracje wykorzystują te dane, aby upewnić się, że zamówienia są gotowe i nadal gorące, gdy przybędą klienci.

Geofencing w restauracjach. Śledzenie klientów?

Chick-fil-A potwierdził, że ​​jeśli klient złoży zamówienie w swojej aplikacji i włączy usługi lokalizacyjne, wówczas dana restauracja zostanie powiadomiona, gdy klient będzie blisko, aby personel mógł zacząć przygotowywać swoje zamówienie.

Starannie mierząc czas składania zamówień mobilnych, restauracje mogą skrócić czas oczekiwania klientów na odbiór zamówienia, jednocześnie zapewniając, że ich hamburgery i frytki są nadal chrupiące i gorące. 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Technologia ta znana jest jako geofencing — wykorzystuje GPS do stworzenia wirtualnego ogrodzenia wokół lokalizacji. 

McDonald's śledzi klientów

Chociaż wdrażanie tego nowego cyfrowego udoskonalenia jest dopiero na wczesnym etapie, wstępne wyniki już wskazują na poprawę czasu obsługi i wyższe wyniki w zakresie zadowolenia klientów – powiedział inwestorom dyrektor finansowy McDonald's, Ian Borden.

Sieć przetestowała już tę funkcję w 100 amerykańskich restauracjach i stwierdziła, że czas oczekiwania klientów skrócił się średnio o jedną do dwóch minut. Teraz szerzej ją wdraża.

Nie przegap najważniejszych wiadomości

Horeca Trends - Google News Obserwuj nas w Google News
Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz