Aby ułatwić restauracjom przekazywanie zamówień na jedzenie z dowozem do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów, Stava i Restaumatic zintegrowały swoje systemy informatyczne.
Po pilotażu w wybranych lokalach, rozwiązanie jest dostępne dla wszystkich klientów Stava, którzy korzystają z oprogramowania Restaumatic - czytamy w komunikacie prasowym.
- Integracje technologiczne są jednym z motorów wzrostu sektora delivery, ponieważ zapewniają restauratorom szersze spektrum optymalizacji działalności. Współpraca Stava z Restaumatic jest kolejnym krokiem w stronę usprawnienia procesów obsługi zamówień na dowóz i konsekwentną realizacją naszej wizji rozwoju oferty dla gastronomii - mówi Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Dzięki integracji technologicznej Stava i Restaumatic, załogi lokali gastronomicznych nie muszą ciągle przepisywać zamówień czy też menu lub adresów dla kurierów między różnymi aplikacjami. Ogranicza to liczbę błędów i znacząco skraca czas realizacji zamówień.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.