Partnerzy portalu
Stava integruje się z Order Incoming Stava i Order Incoming zintegrowały swoje systemy, aby zapewnić restauracjom jeszcze szybsze przekazywanie zamówień pochodzących z różnych źródeł do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów. / fot. materiały prasowe

Stava integruje się z Order Incoming

Autor: horecatrends.pl/informacja prasowa Data: 20 maja 2021 12:33

Stava i Order Incoming zintegrowały swoje systemy, aby zapewnić restauracjom jeszcze szybsze przekazywanie zamówień pochodzących z różnych źródeł do realizacji przez wyspecjalizowanych gastro-kurierów.

Stava oferuje restauracjom profesjonalne usługi kurierskie. Od 2014 roku rozwija autorski system do optymalizacji i automatyzacji dowozów jedzenia oraz sieć oddziałów w Polsce. Order Incoming tworzy natomiast rozwiązanie IT dla restauratorów, którzy chcą w szybki i prosty sposób obsługiwać zamówienia spływające z różnych źródeł – największych portali do zamawiania jedzenia oraz własnej strony internetowej. Rozwiązanie to można obsługiwać z dedykowanego urządzenia lub z poziomu wybranego restauracyjnego POSu.

Obie firmy zintegrowały swoje systemy, aby ułatwić obsłudze restauracji zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł i przekazywanie zleceń dla gastro-kurierów. Po pilotażu w wybranych lokalach, rozwiązanie jest dostępne bezpłatnie dla wszystkich klientów Stava, którzy korzystają z oprogramowania Order Incoming.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Stava konsekwentnie buduje swoją pozycję na rynku profesjonalnych dowozów z restauracji i sklepów w oparciu o sieć franczyzobiorców i partnerów. Integracja systemu Stava z rozwiązaniem Order Incoming jest kolejnym krokiem w stronę usprawnienia procesów obsługi zamówień na dowóz w restauracjach - powiedział Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava S.A.

Dzięki integracji systemów Stava i Order Incoming, obsługa restauracji zostaje uwolniona od ciągłego przepisywania czy to zamówień, czy też menu lub adresów dla kurierów między różnymi aplikacjami. Minimalizuje to błędy i skraca czas realizacji zamówień, które są wysyłane z różnych źródeł do systemu POS a następnie do kuriera. Dzięki temu, restauracja może skupić swoją uwagę na jakości obsługi, a nie na ciągłym manualnym przenoszeniu informacji z miejsca na miejsce.

- Automatyzacja procesu składania zamówień online pomaga naszym klientom zaoszczędzić czas i pieniądze, dzięki czemu mogą bardziej skupić się na swojej podstawowej działalności. Z tą myślą zintegrowaliśmy się ze Stava, aby jeszcze szersza rzesza restauracji miała dostęp do tego rodzaju usprawnień - ocenił Bartłomiej Kubik, prezes Order Incoming.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz