Partnerzy portalu
Stava wprowadza nową usługę MyStava: sprawdź temperaturę dostawcy jedzenia i jego lokalizację

Stava wprowadza nową usługę

Stava, pierwsza franczyza gastro-kurierska w Europie, uruchomiła nową usługę dla konsumentów. Dzięki aplikacji MyStava klienci restauracji i sklepów spożywczych współpracujących ze Stavą mogą w łatwy sposób sprawdzić temperaturę kuriera, który wiezie ich zamówienie, zobaczyć jego lokalizację na mapie oraz sprawdzą szacowany czas oczekiwania na zamówienie.

Autor: horecatrends.pl Data: 25 czerwca 2020 15:38

Nowa usługa działa już w większości oddziałów, a do końca miesiąca zostanie uruchomiona we wszystkich oddziałach Stavy w całej Polsce. Klienci, którzy zamówili posiłek z restauracji lub zakupy ze sklepu otrzymają SMS albo wiadomość Push z linkiem. Po kliknięciu w hiperłącze zobaczą mapę pokazującą lokalizację kuriera realizującego ich zamówienie. Zostaną również poinformowani o tym jaką temperaturę ciała ma dostawca oraz jaki jest szacowany czas realizacji zamówienia.

- Bezpieczeństwo wszystkich osób zaangażowanych w proces dostawy posiłków i zakupów to nasz najwyższy priorytet. Doskonale zdajemy sobie sprawę, że jest to też ważna kwestia dla konsumentów. Dlatego też zdecydowaliśmy się wdrożyć rozwiązanie, które pozwoli na lepsze informowanie klientów restauracji i sklepów o stanie realizacji zamówienia, ale także pozwoli upewnić się, że dostawa jest realizowana w bezpieczny sposób - podkreśla Grzegorz Aksamit, wiceprezes Stava.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Stava ma już 28 oddziałów w 25 miastach w całej Polsce i kolejne w trakcie organizacji. We wszystkich lokalizacjach realizuje bezpieczne dowozy według najwyższych standardów sanitarnych, zgodnych z zasadami Kodeksu Dobrych Praktyk dla dostaw posiłków, który został zaaprobowany przez Główny Inspektorat Sanitarny.

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.