Partnerzy portalu
Uber Eats: W ciągu roku liczba zamówień sushi wzrosła w niektórych miastach o 200 proc Uber Eats: w ciągu roku liczba zamówień sushi wzrosła o 135 proc, a w niektórych miastach nawet o 200 proc, fot. unsplash

Uber Eats: W ciągu roku liczba zamówień sushi wzrosła w niektórych miastach o 200 proc

Według danych Uber Eats na przestrzeni ostatniego roku liczba zamówień posiłków kuchni japońskiej wzrosła o 135 proc, a w niektórych miastach nawet o 200 proc.

Autor: portalspozywczy.pl Data: 19 czerwca 2020 14:35

Według danych Uber Eats najchętniej sushi zamawiamy w piątki i weekendy w godzinach między 17 a 20. Co ciekawe, blisko 10 proc. wszystkich analizowanych dostaw przypada na porę lunchową. Najwierniejsi smakosze składają je już po 9, ale poranna grupa jest najmniej liczna. Średnio preferujemy 14 kawałków w zestawie i chętnie dzielimy się z bliskimi. Największe zamówienie złożone przez jednego użytkownika składało się aż 50 setów.

Polacy najchętniej wybierają maki, czyli tradycyjne rolki sushi owinięte nori oraz sashimi, surową, pokrojoną rybę, której smak zawdzięczamy specjalnemu sposobowi przyrządzania. Najbardziej doceniamy zestawy, w których znajdują się krewetki, łosoś, paluszki krabowe surimi, a także zestawy w tempurze, czyli panierowane i smażone w głębokim oleju.

Najpopularniejsze zestawy:

Maki Set (14 szt.)
Futomaki z krewetką w Tempurze (6 szt.)
Futomaki Pieczonym Łososiem (6 szt.)
Philadephia Maki (6 szt.)
Futomaki z ośmiorniczkami opiekanymi na maśle czosnkowym  (6 szt.)

W ciągu ostatniego roku liczba zamówień  z kategorii „sushi” wzrosła o 135 proc. Wśród czołowych zwolenników tej kuchni znajdują się użytkownicy z Krakowa, Wrocławia i Poznania, gdzie w ujęciu rocznym liczba zamówień wzrosła blisko dwukrotnie. Liderem nadal jednak pozostaje Warszawa, a w ciągu ostatniego roku wzrosła o kolejne 99 proc.

SŁOWA KLUCZOWE

Podobał się artykuł? Podziel się!

dodaj komentarz

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.